Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 12-om-forumet
Läst 1991 ggr
Yataz
0

Ett stort omfång rosor till...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ge alla här inne ett stort omfång rosor för att ni gör denna sajt till vad den är! Glad

Det är god stämning, bra diskussioner, ni är hjälpsamma och omtänksamma! Ni är alla guld värda!! Kyss

Kan samtidigt passa på att tala om att sajten nu har 600 medlemmar! Skrattande

Kram på er allihopa!!!

Yataz

raggis22
0

Jag håller med ovanstående,,,,,,,,,Glad

raggorgeous
0

Håller absolut med!! Mycket trevligt forum!!
Aktivt och massa skoj att se och läsa!

kram på er alla!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

FunHouse
0

Tack själv Martina + dina medhjälpare.

Jag måste säga att det är ett fantastiskt och levande forum vi har.

Är själv lite beroende av det och bör nog snart söka "avgiftning"Flört för jag är inne och läser på forumet väldigt många gånger om dagen…

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Fyrpihls
0

åh vilken fin blombukett… jag tar åt mig lite och tar emot den då eftersom jag nästan toppar listan… och jag försöker också vara snäll och trevlig för det mesta…

Evenstars
0

Skoj att vi har ett sådant aktivt forum som vi har. Det är jätteroligt att gå in och kolla läget och se alla vackra Ragdolls. Nästan varje dag är det någon intressant fråga/kommentar/artikel som jag lär mig av, superkul ju!

Jag, tackar er också, även om min tid som Medarbetare varit väldigt kort ännu så länge. Jag tackar även Martina för hennes enastående arbete med forumet och Davids insatser!

Tänk att vi klarade oss tidigare utan forumet, för lite mera än ett år sen? Hur gjorde vi då? Glad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Fyrpihls
0

ja hur gjorde vi då egentligen?? det undrar jag också…

fast jag tycker att vi borde räkna med er Medarbetare på topplistan också.. för som det är nu så kan ju jag inte öppna truten utan att komma nästan högst upp… jag fattar inte riktigt… nån har nog hackat mig… Glad

Evenstars
0

# 6 Hahaha nädu du har en sån stor trut alldeles själv (ingen som hackat)! FlörtKyssGlad och nån måste ju ta ledningen Glad.

S*Evenstar's

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)

Christina

ProvinsiaRivers
0

Hehe,jag skulle ha lite problem att få tiden att gå vissa dagar,om forumet inte fannsCool.Man går ju in flera ggr i veckan o kollar läget…Här hittar man tips o råd och trevligt sällskap o fina bilder o roliga diskussioner o mycket annat!! Hoppas den goda stämningen håller i sig och forumet blir kvar längeSkrattande! Kram Paulina

David
0

Lite lätt beroendeframkallande ja… Skrattande

Illa när man arbetar hemifrån och sitter uppkopplad hela dagarna, såklart man är inloggad här hela tiden och kikar in med jämna mellanrum.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

raggis22
0

Jag skrattar ihäl mig, du är så rolig, varenda gång så har något att säga, roligt o allvar.Guld i mun

Lottis-Gottis
0

Tackar för de fina blommorna oc´h tackar alla som har med sajten att göra.

Håller med att denna sajt är beroendeframkallande, men det är ju positivt hehe man lär sig alltid nått nytt hela tiden

Gott nytt år allihopa!!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

DolliDays
0

Tack Martina o jag vill oxå ge den till alla underara o härliga människor härinne Kyss

Här finns alltid intressant att diskutera, läsa om o bilder att njuta av Glad

Känns oxå gott med allt stöd som finns att få här, när saker o ting inte blir som man tänkt sig o även den glädje som delas när det händer nåt fint Glad

Värdefullt o mycket trevligt forum Kyss

DolliDays
0

UNDERBARA skulle det såklart stå, även om underrara kanske skulle bli ett användbart ord Skrattande

David
0

Tycker att det finns alla, för ett levande forum, användartyper här, vilket är jätteskoj.

Kunskapssökaren som ofta målmedvetet söker svar på en eller flera frågor.

Hjälpredan som gärna sprider sina erfarenheter vidare.

Den sociale som gärna talar om allt mellan himmel och jord.

Läsaren, den gruppen kanske vi inte märker av, men de finns där, absolut. De som mestadels läser och kanske gör ett enstaka inlägg ibland.

Och, den femte gruppen är vi förskonade ifrån, trollet!

(källa om användartyperna: Boken Webbforum av Niklas Johansson)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

kitcat
0

Oj är vi så många!

Jag upplever också att många är väldigt bra på att svara på frågor från nybörjare och från de som har tankar på att skaffa ragdoll. Tycker att ni pushar rasen jättefint utan att överdriva. Upplevs ägarna som trevliga upplevs rasen som trevlig tror jag. Jag tänker särskilt på "Ragdoll+barn-tråden" som så många engagerade sig i.

Tycker också att det för tillfället (låt oss hoppas att det fortsätter) har blivit bättre stämning här.

Yataz
0

#15 Kan bara hålla med! Glad

Yataz

Evenstars
0

# 15 Jag också! Glad

S*Evenstar's

Christina