Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1301 ggr
raggis22
2010-01-01 02:52
0

Smällare

Nu smäller det inte kl 01,00 phu,,,Hur är era katter med smällare??

Yataz
2010-01-01 02:56
0

Ecco brydde sig inte alls…låg och myste mest Kyss

Yataz

Fyrpihls
2010-01-01 03:08
0

katterna är coola, men Ella (min hund) var faktiskt lite ledsen och grät idag… och ville sitta i mitt knä mesta dels av tiden… Hon har inte varit skotträdd tidigare, men idag var hon lite orolig faktiskt…

Gott nytt År på er era nattugglor.. här har gästerna just gått och jag var tvungen att gå in och se om nån mer har snott nån katt, för det var en rolig tråd tycker jag…

Denna kommentar har tagits bort.
Evenstars
2010-01-01 03:12
0

Vi har smällfritt i vår by, men katterna var coola då vi bodde i stan.

Chanelle, vår tik, tycker det är jobbigt. Vår han-hund Edgar bryr sig om något annat än sin Chanelle, vars han har det han pinkar med, mig och mat! Kyss

Gott Nytt År själv nattugglan! Glad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

huldabella
2010-01-01 08:31
0

Väldigt många raketer här inatt, men merparten av katterna satt i fönstren och tittade fascinerat på skådespelet utanför! Och några brydde sig inte alls. Flört

-----------------------------------------------

www.hallonglantans.se

Vi har kattungar!

-----------------------------------------------

David
2010-01-01 10:20
0

Var en hel del raketer här hos mig också, två av mina satt i fönstret en stund och tittade, sedan gjorde de som de övriga två, gick och la sig och struntade helt i vad som hände utanför. Glad

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Lottis-Gottis
2010-01-01 10:56
0

Mina kissar brydde sig inte. Lillkatten satt i fönstret och såg på när grannen smällde raketer och tyckte det var jättespännande.

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Troika
2010-01-01 11:39
0

Våre raggiser bryr seg ikke om rakettene, men vår huskatt er livredd. Så han har ligget under sengen vår store deler av gårsdagen/natten. Stakkars lille pusen vår. Men nå er alt som vanlig igjen for han også. Men han har det sånn hvert år.

ElHeMas
2010-01-01 12:07
0

Här var faktiskt också alla katterna helt coola med att det smällde och dånade utanför. Så skönt att de inte är livrädda.

Vi har ursöta bebisar !!!!

Wonderdolls
2010-01-01 19:28
0

Våra brydde det sig inte heller !Glad Vi vad lite oroliga för våra honor Dolly och dottern Althea men det vad inga problem!Glad

Tillemoras
2010-01-01 19:43
0

Här hemma sprang dom runt och morrade lite, annars lugntGlad Ja förrutom min huskatt Gangster som satt i fönstret och tittade *haha*

Willenkatten
2010-01-01 20:26
0

KyssVår Sibylla försvann tidigt på nyårskvällen. Letade överallt i omgångar efter henne, men förgäves. De andra tre raggisarna, inkl Frosty Louise med femlingar, brydde sig inte alls.

Imorse satt Frosty Louise o kvittrade vid badkarskanten o plötsligt stack en tass fram och en ledsen Sibylla ålade sig ut efter att ha tillbringat natten under badkaret. Det var Frosty Louise som lockade fram henne. Kyss

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

raggorgeous
2010-01-01 22:25
0

Ingen här hemam brydde sig… då jag kikade in från balkongen så satt alla småttingar i min säng (efter att ha sovit två timmar innan det i en stor hög på sängen) och tittade ut genom fönstret på alla färger antar jag. Tog inte lång tid innan de satt på fönsterbläcket med Kiwi och tittade ut :)

Min hund Boris och hans flickvän Raija som också var på besök gjorde dem sällskap.. ha ha.. så beundrarna var många! *s*

Sååå skönt att var så oberörda. Lider med alla djur som blir så rädda!!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Cherione
2010-01-02 01:10
0

De sattmest och kollade och tyckte det var intressant, var bara vår lilla vackt katt Cherise som reagerade annorluda, hon morrade åt de första raketerna och trodde väll de skulle anfalla oss eller något, men efter ett par tre smällar kollade hon bara

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com