Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1394 ggr
Lottis-Gottis
0

Godmorgon 3/1

Godmorgon alla morgontrötta människor och kissar. Sitter just nu på jobbet och har min lap-top med mig, tur är väl det i ensamheten. Min kollega kommer inte förrän kl 9 och alla de boende slumrar sött i sina lägenheter.

Idag var det en kall morgon - 11 grader, men oj vad friskt det kändes. Idag hade de iallafall plogat E22 rätt bra efter gårdagsmorgonens snöfall.

Yataz Genovia "Tilly" hon var den enda som var vaken hemma imorse då jag trött och frusen gick upp kl 5.15, jag ska tala om att det inte var populärt att matte skulle till jobbet, det märktes på hallmattan som hon är heltokig i och drar långa trådar ur från undersidan ( då ska talas om att den har gummi där) hon har verkligen en förkärlek till denna matta då hon vet att matte inte blir så värstens glad när hon rör den. Fast hon vet ju att då bryr sig matte om mig och så..hehe…hon är smart det lilla livet.Glad

Nu ska jag gå och ge de boende sin morgonmedicin. Ha en underbar dag allihop, men se för all del upp med halkan under snön.

Sköt om er !!!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

David
0

Go morgn på dig också! Nu är ju klockan några minuter efter 9, så jag hoppas du fått sällskap nu. Glad

Här är det nyvaket som gäller, har setat och läst lite om vad som hände i natt när iFokus var segt som kola. Och nu är det dags att läsa igenom alla inlägg.

Någon som vill ha en rygg? Skänker bort min gratis idag. Kan stå för frakten också. Glad

Ha en underbar dag!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Lottis-Gottis
0

Nä inget sällskap ännu, men kommer nog snart tror jag. SEg som kola ja…….hela internet var skitsegt, trodde det var fel på våran router.

Hoppas ryggen blir bättre….jag vill inte ha den, har en värkande rygg jag me´fast idag är den lugn..

Rosino
0

Godmorgon!

Vi hade -20 igår, så dagens temperatur -11 känns som rena sommarvärmen Flört Nåja, inte riktigt, men humanare i alla fall.

Igår var jag inte utanför dörren alls, idag tror jag att det blir en runda på stadens varuhus. Kanske hittar något onödigt på rea.

Imorgon väntar jobb igen, men lyckligtvis bara två dagar, sen får man en sovmorgon igen. Jag blir så bortskämd av att gå hemma och slöa.

Ha en bra dag allihop!

/ Lena

Tillemoras
0

- 20!!! Burr!!!!

Här hemma har det varit en lugn morgon. Astrid ville prompt gå ut på balkongen och visst fick hon det! Efter några minuter stod hon och jamade högt och ville in igen *haha* Det var väl för kallt dvs minus 11 här också.

Idag blir det ett motionspass i gymmet och sedan lämna dottern till sin mormor. Till kvällen blir det till att laga till årets första matlåda. Det blir flygande Jakob som vi älskarTungan ute 

80-tals maträtt jag vet *haha*

Ha en skön söndag!

Kram Maria

Yataz
0

God middag!

Vilken buse Tilly är Kyss Vad månne det bli av bebisarna Tungan uteFlört

#1 Aj då, vad har du gjort med ryggen? Tog du min ryggvärk, för den försvann visst Skäms

#4 Mmm, Flygande Jakob som är så gott….skicka lite till mig också…pleeaaaasssseee!! Tungan ute

Yataz

Fyrpihls
0

Godmorgon  *gäsp* här i Bankeryd har vi nu ett gnistrande vackert väder.. solen skiner och vi har -8 grader nu härute..

Jag har sovit lääääänge idag, och skulle nog kunna sova lite till, men det verkar ju nästan lägligt att dra till skridskobanan eller slalombacken idag… Vi får se… 

jag vill önska er all en kanonfin dag… var rädd om er…

stackars dig David… ryggont är inte roligt… jag vet, för jag har diskbråck i åttonde kotan.. men faktiskt varit ganska bra nu ett tag..

barnen är i badet och gubben kollar på utförsåknings-nostalgi på TV, själv ska jag ta tag i morgonbestyren… Mina katter är grymt elektriska just nu… tips?

Kram allihop

FunHouse
0

Usch, jag tycker faktiskt det är mest synd om mig. Vår laptop har gått sönder…det är kris!!!! Hur ska jag kunna hålla koll på forumet då?? jag bara dööööör.

Finns bara en dator till i huset och den är på sonens rum och där okuperas det hela tiden av ungdommar.

Måste åka och köpa en ny genast!!!!

Kram till er alla…

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Lottis-Gottis
0

Ja du det kan man ju undra GladFörvånad  äpplet faller ju inte långt från päronträdet heter det ju Glad

Men det fixar sig nog ska du se Obestämd maybe……hon kanske blir lite mer vuxen då?

Yataz
0

#8 Hihi, förhoppningsvis Flört

Yataz

Lottis-Gottis
0

usch, detta låter ju som en mardröm Förvånad

Yataz
0

#7 Haha, såg inte ditt inlägg förut…vilken mardröm. Åk genast och köp dig en ny så du kan hålla dig uppdaterad här…bums!! Tungan uteFlört

Yataz

FunHouse
0

Är lite nöjd igen. Min man insåg att jag inte kan vara utan datorn för då går jag på väggarna…han borra hål i väggen och drog en nätverkssladd från den andra datorn till laptoppen, så nu kan jag i allfall använda den i sovrummet.

Alltså är det något fel på det trådlösa nätverket…men vad?? För med sladd gick det utmärkt att komma in.

Är det detta som kallas ilands problem?

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Lottis-Gottis
0

*skrattar gott* I-landsproblem….Skrattande

Den var bra

Evenstars
0

# 12 Något med det trådlösa nätet, antingen den delen av routern, kortet i den dator, antennen mm. Det vanligaste felet är faktiskt så enkelt att man själv komma åt en knapp som stänger av och antennen. Har du kollat att den är på?

Har någon annan i huset en trådlösenhet som fungerar, typ Ps3 xbox Wii, annan laptop eller mobiletelfon som ansluter till det trådlösa nätverket? Om de har det, fungerar det för dem?

# 13 Förlåt att jag stal lite av din morgontråd :)

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Lottis-Gottis
0

Gör ingenting Flört Jag överlever ska du se. hahaha

FunHouse
0

#14 I-lanads problemet är löst tack vare Kicki.

Jag gick egenom hennes lilla felsökningsråd och hittade en knapp på laptoppen som någon tryckt på, som jag inte hade en aning om att den hade med trådlösanätet att göra. Vips så funderade det.

Och jag blev jättegladSkrattande 

Stort tack till Kicki som sparade in flera tusen åt mig, för jag var verkligen på väg att köpa en ny laptopp.

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Evenstars
0

# 16 Kul att jag kunde hjälpa Glad och kanske kan denna information hjälpa flera här på forumet. Glad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------