Aakres ragpride cherokee collosuss

Va! Är dom ögonen på riktigt??
Gud alltså vilken kanonblå färg han har!
Snygg kille annars också
!!
Riktigt snygg kille…tycker han liknar min Ecco lite…men Ecco skulle behöva lite av den ögonfärgen…snyggt! 
Yataz

#4, hihi, ja det er veldig blå, alle mine bilder er 100 % uredigerte… har ikke peiling på redigering..desverre kanskje (?). Men så vet man hva man får av meg ihvertfall, liker ikke fiksing på kattens utseende på bilder, fy fy 
Han minner meg litt om ecco martina,det er sant..men ecco er nok litt finere..faktisk 

en fantastisk øyenfarge :)
Ååååå så fiiiin! 

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

En grymt läcker kille 

Fin kille och vilken ögonfärg!!!!!!!!
Vilka är föräldrarna då? Är Znowie mamma kanske?
För i så fall är det ju inte så lustigt om de är lite lika eftersom Znowie och Ecco är halvsyskon 
Yataz

Nei, det er nok min tidligere katt Happy Lions Bambina og Cutecats heart n soul to raggamine som er hans foreldre 
#12 Jaha ok…ändå är de så lika tycker jag. Men han är yngre än Ecco får jag för mig. Hur gammal är han?
Yataz

#13 Han er 1 år og 4 måndter, måtte telle…trodde faktisk han var eldre
Han har så "dype" øyne, så han ser desverre veldig sint ut..men han er den snilleste hannkatten jeg har truffet på, hihi 
Jo men Ecco kan också se rätt grym ut ibland men är också super snäll.
Men jag personligen gillar den lite vassa looken 
Man ser att han är ung. Tycker han är en snygging!
Har han parat ännu?
Yataz

Nei, han er ikke interesert, ikke prøvd engang…
Spanska er på 4de dagen, så regner med de får heller møtes til neste løpetid, kanskje han har fattet tegninga til da…
Hva tror dere, la han være her til hun kommer i løp igjen? Eller dra hjem og heller komme tilbake? Han markerer ikke, så det er jo ikke et problem slikt sett 
Jättefin och helt underbara blå ögon, väldigt lik Ecco som Martina skriver.
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Fantastisk ögonfärg