En eloge till Jordbruksverket
Alltid när jag har frågor angående införsel eller utförsel av djur och kontaktar Jordbruksverket är de så himla hjälpsamma. Det spelar ingen roll hur kniviga problem jag kommer med, de är alltid så serviceinriktade. Jag blir så glad varje gång. 

I dag kom jag mig för att faktiskt säga det till dem. Jag sa till kvinnan jag pratade att: "hon och hennes kolleger är alltid så hjälpsamma och trevliga och det ni inte vet eller är osäkra på kollar ni alltid upp och återkommer. Det är jätteroligt och det ska ni ha en varm eloge för!"
Tänkte de skulle uppmärksammas här också! Viktig instans som är viktig att ha en bra dialog med och de är toppen!!
Ni som haft kontakt med dem, håller ni med eller har jag haft tur varje gång?
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Jag håller med dig Kicki. Jag har alltid också fått bra bemötande. De har också svarat på mina frågor snabbt.
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Jag instämmer helt.
Väldigt trevligt och korrekt bemötande. Ibland kan det ta en liten stund att få fram svar på frågor som de inte så ofta får ställda till sig, mn i stället får man ett väldigt utförligt svar när det kommer.
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Absolut, jättetrevligt folk där.. Håller med…
Länsstyrelsen likaså…. Hur underbara som helst!!
Vi har väl ett underbart land överhuvudtaget med goa människor lite överallt…
Jag håller också med! Jag har också varit i kontakt med de och de har varit jätte trevliga och hjälpsamma och aldrig någon som helst problem att svara på frågorna man ställer!
Jag håller med
all hjälp med import från 3:e land har de verkligen varit kanon med
t.o.m sänt iväg blankett i orginal till den uppfödare som skulle expoetea hit
all beundran har de från mig och min man
Kan det bero på att alla anställda bor i Jönköping och vi är ju så trevliga där
. (Jordbruksverket ligger här hemma runt knuten så man kan knacka på om det bråskar, vilket jag gjorde en gång)
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt