2-veckorsbilder Birka

Yataz
mums vilken tjej…
lik moster fannie faktiskt… hi hi
Mm.. fast faster är hon ju 
ja just det, så blir det ju… äsch små petitesser
Men det är ju mest bara mostrigt mellan oss annars så.. det kan ju vara det nu med 
*fniss*
Väger förresten 295 gram nu då..
(Vilken tur man hann "stjäla" henne i Stjele-tråden…)
En sån sötnos. Den som köper henne blir lycklig, om nu du inte ska behålla henne?
http://www.svidjas.se
Vilken sötnos!!! Min favo!!!!!

Sötnos!!

Lycka till!!!!!
# 10 Hon ska till mig…vill jag i alla fall! Himmel hon ser ut som Gunbertus Violet i symmetrin i öronen…jag måste få en sån…Ulla Hjälp!!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
# 13 Ja jädrans du, det såg jag nu när jag kikade in hos Miraklen 
Fast Birka hon stannar allt härhemma, hade jag tänkt 
Jag får hoppas att Ulla lyckas avla fram en sån med de symmetri-öronen med brun och rött och föds den en tredje i det här landet då MÅSTE den vara till mig 
Hon komer att bli så fin så och du ska vara så stolt över henne!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

jag väntar 2 kullar nu med detta möjliga utfall så det vore väl själva f-n om det inte skulle bli nåt..
men denna gången måste jag spara en bicolor till mig själv också
Kattungar väntas hos GunBertus

fast jag tycker Birka påminner mer om Fannie faktiskt..
Men Ulla.. vill du ha na eller??
# 15 Kicki.. du kanske kan få en padda efter Fannie om det blir nån fin… eller från Geishas kommande kull…
Jag har faktiskt besökt dom här Dollidays miraklen idag och kan bara säga GRATTIS till både Lillis och Ulla…
Birka ser jättelovande ut, med en riktig Swung på profilen, och brett och snyggt huvud…
Bandera (min favorit) är också jättebra.. men för första gången i mitt liv så har jag svårt att könsbestämma, men det är nog till 98 % en tjej..?? tror vi… Hon/han ser ut att bli en korrekt tecknad blå bicolor.. med jättefin profil och en Kloss…
så henne ska jag stjäla nu i stjäla tråden… så hon är min…
De andra ser också fina ut, men ev inte korrekt tecknade då men annars 

fast oj, nu var ju det här ingen tråd för konstruktiv kritik då men jag kritiserade ju inte så mycket heller… 
Så söt
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

haha, tack det var snällt men jag satsar nog på att få fram egna såna här snyggingar…vi får väl se om jag lyckas
men gudasöt är hon iaf…så det blir nog inte svårt att sälja henne tror jag…om du inte ska behålla henne själv