min nya hemsidas utseende
fressten, ni får gärna tycka till om min sida, eftersom jag gjort en ny framsida… ser allt bra ut i era webläsare eller??

I min ser det jättebra ut
jag tycker denna är bättre.
Gott Nytt År på dig
Hemsidan ser bra ut på min dator oxå!
Den blev jättebra 
Gott Nytt År!!!
Ser bra ut, det som stör liiite om man ska vara petnoga är att du blandar engelska och svenska i menyn…
Gott Nytt År, blogga flitigt! 

# 4 det har jag också…
snygg hemsa…och snygga katter, hihi
satt faktiskt och kollade på hennes bebisbilder tidigare idag
Kattungar väntas hos GunBertus

Snygg Unni
snygga färger 
jamen den där rosetten var ju ful.-.. det måste jag åtgärda.. kanske inte hinner idag men.. det drar ihop sig till Nyårssupe i Fyrpihlska villan… och jag kanske måste hjälpa min man liiiite.. hi hi… fast nu ska jag i bubbelbadet först och främst, för det blir dt ju inget med ikväll/natt…
men jag ska fixa så ni slipper ha en rosett mitt i menyerna.. fifiigt att printscreena sidan så jag ser..satt faktiskt just och tyckte att rosetterna inte riktigt var "Jag" av nån anledning…
och tack för att ni gillade den… allihopa…
GOTT NYTT ÅR och stOOOOOOOOOOOOr kram till er alla här på forumet…. 
Bättre nu?? jag kunde visst inte vänta.. he he, men nu är mitt badvatten snart kallt
I min laptopp så hoppar texten upp när jag skrollar. Så kan du inte ha det
, bada, vem hinner med det…
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Jättefin Unni! Det enda jag har lite svårt för är typsnittet.. lite svårläst ibland! Annars jättefint! :) Så vackra katter!!
Leo *suck* 

Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Ingen rosett, jag kan läsa hela menyn! 
Tycker den ser jättefin ut! Och katterna, ja, helt underbara! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
# 9 Anna carin, det är du som hoppar.. låt bli att skrolla då…!! hö hö
Gud vilket dåligt skämt.. 

ska försöka göra den smalare på den ledden då, för det är för att det är annan storlek på din skärm..
men du vet väl att du kan ändra storleken genom att hålla in Ctrl-knappen och skrolla, så den bli lagom..
man hinner det man vill hinna… jag har badat både Mio och mig själv nu.. först han, sen jag för man blir ju ganska blöt… och nu ska jag bara slappa lite tills gästerna kommer vid halv sju…
jag kanske kommer förbi hos er och kollar så att ni sköter er därborta på Villavägen sen…
här ligger köttet marinerat och klart, och jag är skitarg på min gubbe som har köpt vanliga fåniga smällare som han skjuter med barnen… Vi har ju ingen skotträdd hund längre , men det finns ju andra i massor!! och jag tycker det är Dölöjligt och taskigt att skjuta smällare… jag kan acceptera att de firar av lite nyårsraketer på tolvslaget, men de här fåniga smällarna… ÅHHH jag blir galen…! Är det inte lite typiskt idiotiskt och manligt!! (f´låt alla killar)
# 10 menar du typsnittet på själva sidorna.. alltså som allt skrivs med??
eller??
Snygg hemsida! Du är så duktig Unni! 
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Jättesnyggt!!! 
Yataz
Typsnittet är lite svårt att läsa kanske, men annars jättesnyggt!!!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Tror de menar typsnittet där det står "Vi är ett litet katteri i hemmiljö…"
Yataz
Jag menar det som #17
Comic scans heter det tror jag,,,eller nått liknande.
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
#13 ja det på själva undersidorna - inte i menyn..
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Jag tycker att det blev jättefint,
mycket bättre än den förra. Den förra blev konstig hos mig.
Jag tycker om det där typsnittet hos dig! Det är "ditt" typsnitt och lite DU. Jag inga problem att läsa det heller. 
Däremot gillar jag INTE banners…fult! 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
# 20 ja visst är det lite fult med banners… jag tycker också det och har funderat på att ta bort dom massor av gånger.. dessutom tar de ju plats också.. typsnittet heter Kristen ITC tror jag och jag tycker också att det är lite jag… men kanske lite svårt att läsa, eftersom det är lite som en handstil… jag hade ett annat innan men det var nästan likadant… jag gillar inte dom där vanliga tråkiga, så ni får stå ut…
men vad roligt att ni gillar den annars… kommer nog ha en bild för varje dag där på sidan… först var det fannie och sen blev det Jamber.. där kanske jag kommer byta lite ibland.. kanske inte varje dag men ibland… får se…
# 14 Tack Lena…. 
Jätte fint ser ut!!!
nu har jag ändrat lite mer….. 

#25 men oj vad ful den blev i Firefox…
kan du inte heller justera storleken som vi kan i windows explorer…
om man håller in Ctrl knappen och skrollar så kan man ju ändra storleken, sådär kan min se ut om den öppnas i ett nytt litet fönster tex.. går det inte att justera..
hm.. annars vet jag inte.. man ska ju kunna ställa in nån inställning i FrontPage som gör att den anpassas till webbläsaren, men jag har inte kommit på hur…
nån som vet??
#26 Det är nog i så fall kombinationen Firefox och Mac som gör det konstigt.
Jag använder Firefox och där ser det helt ok ut.
#26. Tittade också i Firefox på PC och här såg det helt ok ut.
Vet inte om det är något annat som kan spöka för #25? Skärminställningar eller något?
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Testade att öppna i Safari och det blev samma. Antar att det kanske handlar om att jag har en liten skärm. Säkert något med skärminställningar. Jag brukar ha den kopplad til en stor skärm på jobbet. Kanske är något med det. Testade det där med Ctrl + scroll men det funkade inte… fast jag är rätt kass på datorer så det går säkert att fixa med en enkel knapptryckning. Men förhoppningsvis är jag ett konstigt undantag.
ja, men enligt min statistik på min sida så är det 1 % som använder mac och ännu mindre som dessutom har Firefox så mitt råd lyder.. byt dator… *skoja*
men här nedan ser ni hur många % som använder vad av alla som besöker min sida… och man kan ju inte tillfredställa alla (tror jag) i allafall inte jag som inte är "skolad" annat än i livets skola..
Jag gillar Webstat.se
Rekommenderar det varmt! Där får man reda på det mesta 
Yataz
Jättefint tycker jag! Men gästboken ligger nedanför apostrofen i S*Fyrpihl´s. Det är fortfarande en blandning av engelska och svenska i menyn (genetik och galleri på svenska). Det vore enklare om du väljer ett språk (förslagsvis svenska!) och har engelska flaggan synlig direkt.
När jag scrollar ner så åker menyerna upp över S*Fyrpihl´s. Ska det vara så?
Så liite fix kvar, men snyggt är det!
Unni för de som har upplösning i höjd under 960, dvs. 720 och 800 så, åker menyerna upp över Fyrphil's då de skrollar.
Eftersom 20% av dina besökare har 1024x768 kommer de att få problem med att menyerna åker upp då de skrollar. Ändra din skärminställning till 1024x768 och kolla hur det ser ut då. 
S*Evenstar's
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Christina
ok, det ska jag göra, men nu ska orkar jag inte mer.. jag har suttit och gjort om hela min länk sida, (nästan) och tagit bort alla banners, eftersom en stor % av mina besökare inte gillar banners
så nu håller jag på och tar bort dom… hi hi
Tack Kicki för infon, jag ska försöka åtgärda så de flesta ser den bra..
men nu ska jag gå och sova en förmiddagslur, för barnen är i skolan och jag är (nästan) ledig
Sov gott, ska gå in kolla länkar utan benners, säkert jättensyggt! 
S*Evenstar's
Christina
natti
Gillar också Google Analytics!
Marie / S*Asterion's
Har nya planer!