Saknar kattungarna!
Nu har ALLA mina bebbar lämnat mig,
.
Saknaden gör såååå ONT!!! Jag vänjer mig nog Aldrig!
Jag är nog alldeles för blödig för denna Hobby, men den är ju underbar mestadels!
Tur jag har mina stora älsklingar kvar!!!
Kram
Ja det är alltid lika hjärtslitande, men det vägs upp med att man hittar underbara hem till dom! 
Yataz

Sender over en kram til deg, jeg vet hvordan du har det nå
Lykke til med de små i nya hem!

Ojoj, kan tänka mig hur jobbigt det måste vara.
Stor tröstkram till dig

Åh, jag lider med dig!!! Det är hemskt. Minidepression… Nu är det snart två veckor sedan mina flyttade. Jag är fortfarande lite ledsen. Men alla glada rapporter från köparna har faktiskt gjort det lättare. Nu ser jag fram emot att få se foton när de blir lite äldre så man får se dem utvecklas.
Söt liten Casper! Mycket lik min S*Askrikes Crazy Harry som också precis flyttade.

Tack alla för er Empati!!!
#5 Javisst var de lika! Lika söta oxå!!!
Ja jag ser fram emot alla bilder som kommer OCH faktiskt redan kommit!
Usch ja det är inte roligt…
men som flera andra sagt.. visst är det roligt sen när man får små inputar från köparna… 
upp med hakan nu!
Visst skär det i hjärtat när barnen flyttar. Men oj va roligt det är när det kommer mail med bilder från lyckliga nyblivna kattägare, när telefonsamtalen kommer med goda nyheter om ungarna och när man blir hembjuden och får se hur gott de har det i sina nya hem.
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

kan tänka mig lite hur det skulle kännas så jag beklagar men själv hoppas jag nån dag få bli ägare till en liten ullboll och då måste ju jag göra så mot nån underbar uppfödare :) men lovar att skicka massa bilder till uppfödaren och hålla kontakt. kram

Føler med deg. Mitt første kull flytter om 6 og 8 dager. Og vi gruer oss veldig til det.
Håper jeg ikke blir stående å grine når de nye eierne henter dem. Stakkars dem da, må jo føle seg så onde. Og datteren min er jo helt frelst i kattungene.
Men det skal nok gå bra. Dette har vi vist fra starten av, så vi får bare ta oss sammen.
Og de har fått fine og greie familier, og de har lovet å holde kontakten med oss, og vi kunne komme å besøke dem når vi ville.
Så det skal nok gå bra dette og. Men det er klart det kommer til å bli rolig i huset etter de har reist.
Lykke til iallefall.