God morgon 12/1
Önskar dig och er alla detsamma
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Önskar också alla detsamma 
Detsamma
Önskar alla detsamma

Jag hoppas oxå på en bra dag för alla!

Själv skall jag strax köra till veterinären och lämna in min lilla nakenfis för kastrering, lite smånervös faktiskt.
Vi har ursöta bebisar !!!!
Det kommer att gå bra

God morgon alla! Har precis kommit hem ifrån nattskiftet och bara måste logga in för att se vad ni har för er*L* Jag har nog blivit beroende jag oxå, haha!
#5 Klart att det går fint, ni är snart hemma igen
Vilka härliga bilder… jag känner mig som tanten på bilden idag… har pluggat sent i går kväll och har tenta i morgon… är rätt slut i huvudet 
Men dagen började bra… glada barn på morgonen och en promenad och lämna dem till skolan, sen tog jag ut alla tre katter så de får lite frisk luft
Wille (ragdoll) han tänker först och agerar sen… han tog det lugnt gick till grannen sen var det nog långt… man vet inte vad som kan hända eller vad som kan dyka upp, Zimba (vår huskatt hona) hon gick en sväng på altan och tog några andetag…det räckte. Men vår Colin som agerar först och tänker sen… han tog sig en låååång promenad på en gång, han gillar att vara ute på äventyr, han är så tuff… han testade hur djup snön är idag, hur isen är på hockeybanan, hur grannarna har det osv.
Så, nu hoppas jag att det blir lite lugn och ro så jag kan plugga… men vi får se… i går hade jag både Colin och Wille på mina papper, sprang över datorn, ville ha "godis", började busa mitt i alla mina tentapapper osv… så få se hur det går idag! 
Ni får ha en bra dag idag!!
Godmorgon allihopa!! Här har varit en turbulent morgon som vanligt när alla ska iväg… nu har lugnet lägrat sig och jag ska snart sätta fart med alla måsten också… "ska bara"
på datorn lite först… hi hi
#5 vad var det jag sa om att du hade hittat knappen för animationer,….
skööön bild…
ps. fläskfile´blir kanon.. +efterrätt 

Fressten Milo, lycka till med fisen idag…. jag håller tummarna… 

#9 jojo fläskfile är ju inte dumt!
Vi har ursöta bebisar !!!!
Godmorgon!
Eller nu är det väl snarare lunch!
Ska snart börja ta undan julen sedan ska jag till tandläkaren och gymet. Tvätta bör jag göra med…. :)
Hoppas att alla får en fin dag!
Kramar

Tack det samma!
Har börjat läsa i dag! Så himla kul!
Jag håller på att bli ännu mer tunn- och gråhårig. Sitter och försöker få ihop förra årets papper som ska ner till revisorn.. (jag och papper är inte bästisar)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Jag är supernöjd med dagen så här långt!
Jag och Cup Cake har varit och träffat Veterinär Nilfors i morse, kl 8:00!!!! Vi åkte kl 7, men det gjorde inget då både njurar och hjärta var u.a. så skönt!
Nu sitter jag jobbar…fast det är lite trist! Sitter och korr-läser en students D-uppsats, nån som vill ta över?!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Grattis Kicki!! Vad skönt att det såg bra ut!! Hon är LJUVLIG CupCake!!!
SJälv tog jag en riktigt låååång sovmorgon och sedan myste jag med ina ullbollar en stund innan jag klev upp. Efter det var det frukost för att sen ta bilen ut i skogen och gå en skön promenad med Boris.
Resten av kvällen sitter jag här här!! ha ha Har inget alls inplanerat idag - underbart skönt ibland! Jo jag ska tova klart DavidE´s möss så jag kan posta dem imorgon!
Kram på er!!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Gomorron alla.. eller gomiddag är det väl snarare nudå 
Fläskfilé till FläskFia 
Solen skiner o det är vansinnigt vackert 
Grattis Kicki
Skönt 
Här har det vart lite fart oxå hittills..
Först gammelmormor på fika o sen mäklarn som värderat om huset åsså rörmokarn som skulle fixa en blandare i badrummet.. Allt på en gång som vanligt 
I eftermiddag kommer dom ÄNTLIGEN o hämtar dammen o sköldpaddorna, som vi så länge försökt bli av med 
Min fru håller just på o gör fruktsallad så det blir en liten fika igen strax 
Jag önskar er alla en härlig dag, o på "återseende" framåt kvällen 
# 13 vad har du börjat läsa?? vad roligt hur som helst, lycka till…
# 15 Grattis Kicki.. vad skönt och underbart…
#17 hur mycket lade mäklaren på nu då?? kanske är läge att sälja och köpe ett nytt ställe…
fläskFia Ha ha, ska jag få heta det nu då resten av mitt liv… tja, det kanske inte är så dumt namn…
särsklilt inte när det fylls med kärlek
# 16 låter urmysigt att sitta där och tova möss… vilken idyll…
Jag har också börjat kasta ut julen nu, men det är en hel del kvar.. ni vet jag bor ju i ett gigantiskt hus.. En stor flyttlåda bara med de stora tomtarna…
flera meter hylla full av alla adventsstakar och stjärnor, och så granen då… "pust" ja vi får se hur långt jag hinner idag…