Boxter
Jaha, da tenkte jeg jeg skulle prøve meg på å legge ut bilder her jeg også. Har ikke akkurat satt meg inn i det for å lese instruksjoner og sånn, det er jeg ikke så flink til
Tok et bilde av min hjertesten Boxter rett før jul. Han har dessverre ikke fått til å parre noen hunnkatt enda og markerte så mye at jeg så meg nødt til å enten kastrere han eller sette suprelorin. Ble sistnevnte siden jeg ikke helt har bearbeidet tanken på å aldri få noe etter han enda, så får vi se da….
Håper i det lengste….

Wow vilken snygging!! Härlig ögonfärg
Min skalman är nu över året men har heller inte lyckats para någon hona ännu, de trampar upp men han är inte intresserad men kissa kan han och äta mat är hans största njutning
Funderar också på att sätta in suprelorin…
Håller tummarna för att din snygging kommer till snart!!

Vilken snygging

Så fin han er 
Synes at øyenfargen har utviklet seg siden sist jeg så ham live
Håper han snart lykkes med å parre!!
Jeg har ikke peiling på de "nye" fargene, men er han rød eller creme?
Vilken snygging!

#1 Boxter er snart tre, så Skalman skal du nok ikke avskrive med det første
Men suprelorin er et veldig fint hjelpemiddel!
#3 Den er blitt MYE bedre
Den er faktisk veldig fin synes jeg til hans lyse kroppsfarge. Mørkere kunne den selvfølgelig være. Pannen er også blitt bedre siden du så ham, men den kunne så absolutt vært høyere nå også. Det er den eneste tingen jeg ønsker bedre på ham faktisk.
Han er creme

Han er veldig vakker!!
Skal du stille ham ut snart?
Er lenge siden vi har truffet hverandre på utstilling nå
Vilken jättefin kille du har! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

Vilken underbar nallebjörn!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Sååå läcker kille
!! Hoppas han lyckas para någon tjej i framtiden:))
Jättesnygg kille
Hoppas han snart lyckas att para någon söt hona
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

#6 Han trives ikke på utstilling, så har ikke planlagt å stille han nå som han er stilt til champion. Han blir så stresset av alt styret så han spreller og sperrer opp de allerede store øynene. Men er vel mye min feil, for jeg er ikke så flink til å venne kattene på utstilling heller, pluss er stressa selv! Men planlegger å stille litt mer i år enn jeg har gjort de to siste årene
Kan være det blir en bergensutstilling i løpet av året. Håper jeg får møte din fine diva på utstilling en gang også! Hun er nydelig!

Takk alle sammen

Min favorit kille ju…
Den vackraste av dem alla
Sätter upp mig på kö på avkomma med en gång OM han nu skulle få till det någon gång
Kattungar väntas hos GunBertus

#13 Ja vi får bare krysse fingre da
Riktig goding. Härligt uttryck
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Han er bare så utrulig flott
….

vilken maffig kille!!! Superfin :D
Han är verkligen nåt av det absolut vackraste jag har sett!!!
VILKEN UNDERBAR RAGDOLL…. 

Ser ut som en verkligt mysig fining!!!
Men GUD vilken fin kille 
I Love 

nam nam :)

Håller med de föregående talare…OTROLIGT SNYGG KILLE
#5 Det går inte att komma in på din hemsida, jag blev så nyfiken på stamtavlan hans
men får försöka igen!

Skal hjem og vise Boxter alt skrytet jeg nå, så kanskje han får opp selvtilliten nok til å parre etterhvert
#22 Den fungerer hos meg:) Men foreldrene hans er iallefall Tajeschidolls Diesel og Mourningdove Avangeline

Ja,han är verkligen snygg!Jag som inte har creme och rött som favoriter
Men honom kan man inte motstå!!!!Super! Jag har varit inne på din hemsida,och där fanns MYCKET snyggt att titta på.
Stort lycka till,med dina katter.

#24 Takk for det
Har ikke vært sånn storfan av creme og rødt selv jeg, men det er kommet veldig mange fine nå de siste årene! Og Boxter måtte jeg bare ha når jeg fikk bilde av han som liten raggisplutt!
WOW!! Vilken vacker ragdoll!! 

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Ja han kan du vara riktigt stolt över, gud så vacker! Verkar ha allt :)
Tror jag hoppar på kölistan om han lyckas få till det så småning om 
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

#25 Nej, jag kommer inte in på din hemsida nu heller
Jag provar länken du har på din personliga sajt här men den strejkar, kommer ni andra in där?
#28. www.dixiedolls.net
#25. Om du lägger till http:// före adressen i länken så fungerar den, nu har den blivit en intern länk av någon anledning… 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Opps, denna tråd hade jag visst missat 
Tycker han är en riktigt snygg! 

Yataz
Helt underbar kille!
Hoppas verkligen att han kommer att para någon av dina honor!

#29. Takk, will do:)

Forresten veldig koselig at dere liker han

Tantes lille Bebis….Kan bare si dere det…At denne gutten er bare helt fantastisk live!!! Jeg elsker ham !!!! Håper han blir far en gang…Ser ut til at det ikke bare er jeg som er forelsket i denne skapningen…
Glemmer aldri første gang jeg så ham hjemme hos Kristine 13 uker gammel…Han var jo bare en rund ball som sto OPPI matfatet….Søtingen:)
Jättesnygg kille! 

Grymt fin kille! :)

Jag MÅSTE bara erkänna! Jag är ofta inne och titta på honom
. Jäkla,vad snygg han är! Jag tror att jag är lite kär….i en cremekille
Ännu en gång! Det är INTE färgen,utan KATTEN…..för mej iaf. Härligt när det äntligen går upp ett ljus 

#37 Ærlig sak og ikke like creme
Jeg kunne derimot ikke sett han for meg med noen annen farge, for jeg synes den lyse fargen gjør ham enda mer fin for det gir en fin kontrast til øynene
Dessuten tror jeg disse fargene har en tendens til å av og til snike seg innpå folk som i utgangspunktet ikke er begeistret for de
Men enig med deg, at det er helheten som gjør en katt fin, fargen har ikke nødvendigvis så mye med saken å gjøre.

Exakt ..
men tyvärr så är han inte din längre för jag tog ju honom för länge sen i Stjäla tråden vet du
hihi
Kattungar väntas hos GunBertus

#39 hahaha, ja, kanskje du får ham til å funke i avl du da
Da tror jeg forresten jeg kommer å stjeler han tilbake