Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 14-ot-off-topic
Läst 850 ggr
Yataz
0

OT Lördag 16 januari

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Så var det helg igen då. Jisses, vad veckorna går tycker jag. Snart är vi inne på vecka 3 på det nya året.

Inatt var jag på teater Tungan ute
Flertalet av er här inne var visst också där såg jag.
Men det strulade för jag hade glömt biljetterna hemma så det var nära att jag inte fick komma in.
Ja, detta var en dröm alltså *fniss*
Jag som aldrig ens brukar gå på teater, men i drömmarnas land kan visst allt hända..haha

Från och med nästa vecka kommer jag ta lite semester så jag kommer inte kunna titta in här så mycket då. Bara så ni vet om någon skulle sakna mig här inne…men det kanske inte märks om jag försvinner ett tag Obestämd

Hur som helst vill jag önska er en underbar helg och med detta videoklipp vill jag ge er ett gott skratt Skrattande

KRAM!

Yataz

Helona
0

Ha,ha! Dom tröttnar man aldrig på Skrattande Ja,det var en himla bra teater vi var på Skrattande Kul att få komma iväg,för jag går heller sällan på teater Glad

Har varit ute med Lilla Vargen i ett mulet väder. Men snön ligger kvar,eftersom temperaturen ligger på någon minusgrad.

Jag ska iväg och jobba i kväll. Hoppas att du får det skönt när du ska vara ledig. Klart vi kommer att sakna dej här. Men du är väl inte borta sååå länge Flört.

Jag önskar dej och alla andra en skön helg!

Kram

David
0

Gomorgon! Skrattande

Tog en "liten" sovmorgon idag. Men det känns som jag snart bör gå och lägga mig igen (oja, jag är riktigt lat idag). Och riktigt lugnt är det här också.

Såklart vi kommer sakna dig Martina! Kyss

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Lottis-Gottis
0

Godkväll!

Idag fick jag med mig den vandrande plånboken till Kalmar och IKEA, inhandlade lite smått och gott Glad konstigt att man alltid kommer hem med något när man är där.

Annars har dagen varit bra. Men Martina tor du inte att vi kommer att sakna dig??? FörvånadDet var det dummaste jag hört.

Klart vi kommer att sakna dig.Glad

Vad ska du göra då? Blir så nyfiken

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss