Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 1014 ggr
Troika
0

Og vips så var de borte.

Ja da har mitt første kull flyttet hjemmefra. Det gikk overaskende greit for oss i familien. Når de reiste så gråt vi i 5 min. og så var det greit for oss alle både store og små. Hmm det hadde jeg ikke trodd. Glad

Men det er på en måte godt å få litt ro i huset igjen, og kattemamma og katte pappa var ganske lei de også.

Men det går vel ikke mer enn en uke så har vi kattunge abstinenser og vil ha de tilbake. Hi hi. Men vi får vente litt til så komer det nok et kull igjen om ikke alt for lenge.

Og så moro å kunne glede gode og flotte mennesker/familier med så deilige kattunger. De har ringt og takket og sagt at kattungene falt til ro i det nye hjemmet etter bare en halv time der. Og gode og omsårgsfylle hjem har de fått også. Tror til og med datteren min hadde lyst til å bytte familie en liten stund der: hmmmmmm

Så nå sitter vi med en sån deilie og vond følelse etter at de flyttet. Men det har gått bedre enn forventet. :)

ProvinsiaRivers
0

Ja sånt är livet när man är uppfödare:)Man får njuta av dom en kort stund och sedan flyttar underverken..Svårast är det nog för barnen som hinner bli så förtjusta i de små trollen.

Men man får glädja sig med köparna som får underbara katter att gosa medSkrattande! Och man har ju förmodligen möjlighet att få föda upp fler kanonfina katter som man får dela med sig av:)) Ragdolls ÄR speciella och mina köpare har varit också så nöjda hittills med rasen:)

Amasing-Stars
0

SkrattandeGladObestämdFörvånadTystSkrikandesFlört…… ja det hærjer mange følelser i kroppen når de små flyter ….. , men den siste følelsen er som oftes veldig god Glad!