OT Söndag 17 januari
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God middag allesammans,
är jag ensam om att känna ångest så här på söndagen? Att en ny tuff vecka snart har sin början 
Jag har lite utmaningar denna vecka och ni får gärna hålla tummarna lite extra för mig om ni känner för det 
Hoppas ni alla nu får en trevlig söndag med era nära och kära och många skratt under dagen 
Här kommer något ni i alla fall kan skratta gott åt 
Yataz
Klart vi håller tummarna Martina…
Jag vill också önska er alla en fin dag… Här har vi haft en lång sovmorgon och på dagschemat står… Adrian ska på barnkalas, David har översovningskompis här och Jag och Tojja är medbjudna av en kompis på Alvin 2… Det ska bli roligt..
Ett kylig vind drar över Bankeryd idag… men i övrigt en fin dag.
Och jag fick just ett sms från Ambers fodervärd att det sparkade i magen idag 

Håller tummarna! Ibland behöver man extra stöd o medkänsla… Ha det gott…
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Klart jag och hela familjen håller tummar och tassar här i Oskarshamn. Det har varit en blåsig och gråkall dag idag så jag har hållit mig inomhus.
Den mesta tiden sitter maken och jag vi varsin dator och kollar hotell inför Thailandsresan som nalkas
Hoppas ni inte blir alltför avis
kanske finns plats för nån i resväskan hehe
Nu ska här kollas på Tv och bara njuta av resten av söndagen för en ny arbetsvecka som väntas!
Ha en fortsatt bra kväll
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Ska tänka på dig Martina - hoppas allt går som du vill!
Själv har jag haft en rätt händelserik dag… började med att gå upp kl 9, tvättat, dammsugit, torkat golv, bakat en helt ljuvlig chokladtårta som jag såg på "Halv åtta hos mig" (kan säga att den var heeelt underbar!!) gjort en stor broccoligratäng… glömt nåt? jo hundpromenad och lite så.
Kl 13 kom lunchbesök bestående av mamma och lillebrors tjej Maria.
Kl 14 kom Helena som skulle hålla i en PartyLite visning här hemma.. sedan kl 15 började alla andra droppa in, bla blivande ägarna till Basse och Philomena. Vi blev 9 pers här inne som hade 3 trevliga timmar med gott vika och ljusluktande.. *s*
Körde dem till tåget vid 18.30 så nu sitter jag här och pustar ut lite.. :)
Kommande vecka blir mest fixa iordning kattungepärmar, bränna foton till CD och lite sånt. Mys med andra ord :)
KRAM på er och ha en mysig vecka!! / Carro
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se