Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 07-ragdollbilder
Läst 999 ggr
ProvinsiaRivers
0

En ny stjärna m.m.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ÄNTLIGEN har jag fått hem min nya killeCoolGlad.!! Han har helt underbart temperament och är så fin så fin:)

Har tackat redan Nina flera ggr men tackar igen.TACK för supergosiga "Elvis",som vi ska kalla honom:)

Han heter S*Ninasmirakel Evighetens Evolon.Rag n03.

Ni får se EN bild för han var inte på fotohumör idag och sedan det gula som syns i ögat är lite ögonsalva för han hade lite torrhetsproblem i ögat när han kom.Jag ska bomba med fina bilder en annan gång!!Skrattande

ProvinsiaRivers
0

Ja,då kan jag lika gärna visa lite andra kattbilder när jag ändå sitter här:)

Så här sur ser "Ninni"(Keikis Chrystal Mist) ut när våran Elvis springer omkring och "fjantar" sig,haha!

ProvinsiaRivers
0

Och så vackra S*Abayomis Charming Carmencita,rag n. Ståtlig dam i sin bästa ålder kanske..Ligger ofta högst upp i kattställningen och kollar läget och slumrar ibland.

ProvinsiaRivers
0

Farbror Sheltiblue Raggazinzano ,rag n03.Han är en fegis och morsgris,haha:))Men älskad familjemedlem! 6.5 år gammal men lekfull som en kattunge emellanåt.

ProvinsiaRivers
0

Nä,måste visa huskatten Morrison också;) Han är så cooool!!7 år gammal och fräsch kille som tar livet med ro och humor:)

Tillemoras
0

Grattis till nytillskottet!! Ser jättefin utKyss

Dom andra är såklart också sötaKyss

Lottis-Gottis
0

GrattisGlad

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

raggis22
0

Jag tycker att Chrystal är den bästa, wow,,,,,,,,,,,

ProvinsiaRivers
0

Tack allihop:))

#7 Javisst är det nåt speciellt med Chrystal(Ninni)Glad! Är så nöjd med henne och ser framemot en och annan utställning….