Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 824 ggr
David
0

OT - Godmorgon 19/1

En vacker (nja, det är ju relativt mörkt fortfarande) morgon. Är till och med uppe innan katterna, som ligger i en stor hög och sussar.

Ska strax bege mig till flygplatsen och fara ner till de södra breddgraderna av landet. Har dock fått rapport om att snön faller där nere - så jag får helt enkelt packa om - jag som hade tänkt ta med mig ett par shorts. Cool

Hoppas ni alla får en underbar dag!

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Lottis-Gottis
0

Godmorgon själv!

Sitter här oxå i ensamheten med sovandes make,barn och kissar.

Själv ska jag straxt bege mig till dagens dagsverke som är mellan 7-16.

Inatt har det snöat så mäste sopa fram bilen, jag är så trött på snön, tur att det inte är så länge till som vi far till varmare breddgrader, det du David och jag ska packa ner goa sommarkläder, behöver nog inte tänka om på den frontenGlad

Jag önskar er alla en härlig dag!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

ProvinsiaRivers
0

Morn morn! Sitter här och försöker surfa lite innan jobbet vilket inte är så lätt när Chrystal(Ninni) sitter framför skärmenSkrattande.Hon är väldigt go idag och följer efter mig överallt och spinner och pratar:) Är glad att jag vart ledig i 3 dagar när jag fick min nya katt på fredag.Då har jag haft koll på katterna och att allting gått bra.Raggisar är så coola och redan igår har nya lillkatten fått sova bredvid en av kastraterna! Idag blir dom ensam första gången en längre stund med den nya,"Elvis",men jag är inte orolig.

Underbar dag önskar jag alla också!

englagirl
0

God förmiddag allesammans!

Idag har fibron slagit klorna i mig

Skrikandes

jag som tagit ledigt för att bada katter.

Men,men, det är bara att bita ihop och hoppas att värken släpper för ett ögonblick.

Hoppas din resa blir trevlig David,trots snö Flört

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Fyrpihls
0

God förmiddag på er allihopa… jag ska just åka en mil norrut till min goa fodervärd Och hälsa på Amber.. känna på magen och gosa lite… det ska bli kul att se hur tjock hon blivit… det närmar sig ju nu… hon ska ju ha någon av de första dagarna i februari… Glad

jag har en enorm träningsvärk idag… vi gjorde lite andra grejer på Tekwóndon igår, och det känns i benen framför allt….

Annars lunkar allt på som vanligt… en händelserik vecka blir det för mig…

I morrn ska jag och Annacarin på katt turne´och på Torsdag får jag besök av David här på forumet, och sen i helgen blir det Göteborg och stort ragdollseminarium… Jippieeeeeeeeyyyyyyyy..

David
0

Blä vilket hemskt väder det är här! Förstår varför jag flyttade. =). Känns jätteskumt att försöka sova utan katt.

Jepp! På torsdag får jag äran att träffa Unni. Vilka var det som ville stjäla katter ifrån hemma? Jag har stooor väska med mig :-p

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...