Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 668 ggr
Troika
0

OT-God morgen 20.01.10

God morgen til dere alle.

Hmm. Sitter her og har en etterlengtet fri dag. Dvs. må igjen på et møte fra 14 - 16, men det går greit. Har jo så trivelig jobb så det er nesten bare hyggelig.

Har akkurat sendt av gårde ungene til skolen. I dag ville de gå på ski. De er så flinke og gode disse ungene mine, så vet ikke hva jeg har gjort for å fortjene så herlige barn. Og det er så koselig å stå på trappen å vinke til dem, og ser de drar av gårde på ski med sekken på ryggen. (mammas hjerte smelter) Tenk om jeg kunne vært så flink som dem. Starte dagen med å gå på ski til jobben. Men jeg unskylder meg med at jeg har litt lang reisevei, og det har jeg når jeg må bruke ski, men ikke når jeg kan kjøre. Er heldig å har jobben 10 min unna der jeg bor.

Resten av dagen skal jeg bruke til å vaske noen maskiner med klær, og litt husvask. Og ikke minst putte fjeset godt inn i en ragdoll pels og bare nyte disse fantastiske skapningene som vi er så heldige å få være eier av.

En fantastisk dag ønskes til alle dere der ute også.

LittleSweeties
0

Hej!  Glad
Såg inte din tråd, så jag skrev också en "godmorgon"…Förvånad

Det är ju din (och pappans) förtjänst att barnen är så snälla och duktiga!! De har fått kärlek och uppmärksamhet och därav blir de så underbara Kyss
Och visst är det en härlig känsla att vara så stolt att hjärtat nästan växer ur kroppen?!
Ha en underbar ledig dag!!!
Pernilla