Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 949 ggr
LittleSweeties
0

OT-Godmorgon 20/1

Gomorron alla morronpigga!
Sitter i halvmörkret och väntar på att det ska ringa på dörren….
Sonen arbetslös, dottern och jag lediga…och just IDAG väljer de att komma och mäta balkongerna inför inglasningen!! *gäsp*
Natten har varit lugn, men jag har naturligtvis sprätt upp så fort någon jamat, i tron att det är Barbie som säger att det är dags…Kyss
Men icke….hon är lika tjock och go som igår…Glad
Jag har börjat sticka på "vinnarsockorna" Flört de blir tjocka och goa….dubbelt blåmelerat garn…
Ute ljusnar det…-2 och jag tror det blir en lite grå dag..
Men vem bryr sig??…*s*…vi ska va inne heeeela dagen Flört…och förhoppningsvis få bebisar….<3
Ha en skön dag allihop!!
Sänd en positiv tanke till Monica på S*Harley Niva´s som ska opereras idag!!
Kram, kram

Lottis-Gottis
0

Godmorgon själv!!!

Jag ser verkligen fram emot de underbara raggsockorna Glad bra att du börjar sticka nu Flört

Idag ska jag till chefen på samtal, vet inte hur det slutar men vem bryr sig?Obestämd Jag har iallafall inte gjort något fel, så det så. Har varit lite strul på arbetet en tid men det löser sig huvudsaken man själv har rent mjöl i påsen.  Annars blir det en lugn snöig dag här i Småland. Jag ska handla lite till skafferiet, hämta våra pass, kanske bada Genovia.

Maken och sonen är på jobbet respektive skolan så det är så lugnt och skönt här hemma.Glad

Ha en underbar dag allihop!

Håller tummarna att operationen ska gå bra.

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

raggorgeous
0

Håller tummarna för dig och Barbie!! Så spännande. Tänk att det var 11.5 vecka sedan jag satt där själv och väntade…

Själv är jag på jobbet och har lite planering för tillfället. Har min sena dag idag och jobbar till 17. Sedan ska jag hem och mysa ner mig i soffan till en film och god mat med en kompis.

Ska även ta tag i att kontakta det nya tränignsstället där jag bor och se till att få komma dit och boka in mig - nu jäklar ska det tränas!!!

Ha en bra dag allihopa!! / Carro

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se