Uthus for å "koble" til kattegården..
Nå skal jeg endelig sette meg ned og bestemme hvordan det skal bli til sommeren. Lenge hatt lyst på en liten dukkestue el lignende som kattene kan være i om det skulle bli for kjedelig ute.
Så nå vil jeg GJERNE ha bilder på deres "kattehus", eller linker til andre som har laget selv/kjøpt fra etc..
Selv har jeg falt for denne, nesten like dyrt som å lage selv…også ser det jo faktisk fint ut 
Ååååå så fin och billig!!!
Jag ska också köpa en friggebod i anslutning till en av kattgårdarna i sommar och den där var nog den snyggaste jag sett hitills. Den måste gå att varmbona och hur mycket inredning följer med? Jag menar golv och så?
Tål att tänkas på! Spännande tråd!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------

billig?? ja,,, eller hur
Ja billig, typ 10000-12000kr norska. Den jag tittat på kostar 13000SEK och inte ens nära på lika snygg!
S*Evenstar's
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Christina

Denne liker jeg,kanonflott :=)

Den er VELDIG billig, har fått en masse prisoverslag fra møbelfabrikker,og der ligger prisen rundt 8/9000…bare for en liten dukkestue! Denne ser veldig fin ut!
Men kanskje dumt med så mye vinduer?

Ingen som har bilder å vise?? 
Men är det verkligen stadigt och klarar väder? Klarar taket snö? Såg att det var gjort i Kina och där kanske de inte har så mycket snö, hihihi! Så konstigt att det är så himla snyggt och så himla billigt!
S*Evenstar's
Christina
Det ser ut ungefär som ett "spikertelt" (fast förtält, fast ej i tyg) såna som dom ofta har utanför husvagnen då man står säsong.. de är i så fall hur stabila som helst…
den ser jättefin ut… kan man montera den direkt mot sin vägg då eller???
Är det ett spikertelt????
Väldigt snygg, men det låter för billigt..
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt