Din önskekatt?
På min önskelista just nu finns två katter när det gäller färg och mönster som jag bara vet finns där ute någonstans, någon gång…en lila mitted och en blåtabby bicolor.
Vi har väl alla lite önskedrömmar eller önskekatter rättare sagt…! Så låt höra….vilken eller vilka är era önskekatter?
Högst på min önskelista just nu ligger en brun (eller choklad) colourpoint hona… 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
# 1 Nähä?!! 

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Jag är ganska nöjd just nu, hihi. Men jag vill ha, nån gång, i framtiden en blå bicolor och en lila mitted tabby…båda väääältypade till max och rätt tecknade med perfekt V på bic, perfekt pälskvalitet och underbart temperament 

Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Ja, just nu så känner jag att jag skulle vilja ha en Hona, superfint typad, med underbara stora djupblå ögon, , med kall pälskvallitet som porslin, colourpoint tabby, brun med chokladanlag skulle passa rätt bra i min avel just nu, eftersom jag har en highwhite bicolour hane.
Har nån en sån eller liknande till mig så skrik…
Glömde att temperamentet måste vara bra. Hon ska ligga och gosa i min säng…
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
#4 Johoooo 

ha ha ha 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Ja jag vill ha en stoor Hona, blåtabbymitted, perfekt tecknad, något större öron (då jag bara har kissar hemma med små öron och vill inte att de ska bli för små.) och rikigt blå större ögon (Archimedes behöver en hona med bra ögonfärg och något större ögon då jag tycker hans är liiite för små.)
http://www.svidjas.se
#7 Archimedes är jättefin tycker jag… 
jag önskar mig också en lila eller blå eller choklad eller brun high mitted hona.. med knallblå ögon med en stark typ och ingen ullig päls utan aldeles porslinssval och len, med ett otroligt temperament…. ett absolut perfekt V och korrekt tecknad… he he..
har du en sån så hojta till…. 
Egentligen så önskar jag mej en stor maffig hane, men ska man tänka praktiskt så får det bli en hona…
En bicolour (gärna hm), brun (med dilution) eller blå. Mörka blå ögon, supertyp, kall päls, stor trasdocka tills hon växer upp, innan dess ska hon vara en liten trasdocka
Gärna perfekt tecknad förstås, men det är inget absolut krav. Frisk, snäll och vacker…
Tänk vad originella önskemål jag har! 
#9 ja eller hur???? fnisss…
vi får slåss om samma katter hela tiden, så är det ju.. alla vill ha DEN katten…
Inte undra på att min kö ringlar lång just nu….. 
#8 Tack
man blir väl lite hemmablind
Min dröm-Ragdoll skulle vara en röd padda (Ja, jag vet att sådana inte finns, men det är min önskekatt!) med koboltblå ögon. Om jag ska hålla mig till verkligheten så antingen en röd bicolor eller en choklad colorpoint.
Åh, en röd padda, det låter jättevackert! :D <3
Jag vet inte om min drömkombination finns heller…
men jag skulle vilja ha en colorpoint ragdoll som är mixad mellan röd/creme och brun/choklad. ^^ Varma färger. <3 Exempelvis att öronen och tassarna är i en färg, medan masken och svansen har en annan färg. Pointsen ska synas tydligt också. :D
Eller så skulle jag vilja ha en lila highwhite bicolour ragdollkatt. ^_^ <3
skulle vilja ha en choklad padda
Eller en brun bicolor 
En dag så..
S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

Min dröm är en choklad eller brun bicoulor hona! Och det ska jag köpa nån dag också :). När jag inte har en fertil MCO hane i huset ;)
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Min dröm är en chokladsköllpadd bicolor eller en brun bicolor!!!!

en vakker dag håper jeg og eie en blå mitted og en blå bi colur,

Lila colourpoint har jag haft som favvo ett tag… 

Annars har jag honom redan…. JACK! 
Fasen, nu har jag ett till önskemål. En brun bicolor hona. (forfarande samma som innan, stoor ;-) med perfekt bicolorteckning och vältypad.
En kanontypad, stor, väl- och kallpälsad, mörkblåögd, perfekt tecknad blå eller brun bic hade varit trevligt. Med rätt look förstås, annars får det vara. 

Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 

Jag märker att mina krav är ganska blygsamma i jämförelse…
Å, glömde ju EN RIKTIG GOSPROPP (till) vill jag ha, det är allra viktigast!!!

Jag vill jäääääääääääääääättte gärna ha en brun mitted, med grymma kontraster.. mmm *mumma*
och hon ska ha "det", den looken jag vill ha!
Sedan ska hon snällt vänta tills jag säger till innan hon får börja löpa…
och då ska hon göra det bums! *s* Nä skämt åtsido

Definitivt en blå bicolour!!!
Føler at det mangler noe her etter at Santi flyttet..

Helt enig Silje… Jeg vil ha en blå bicolor hona!!!! 
Ja skulle vilja ha en katt som ser ut exakt som Rico i kropp, längder, svans, pälskvalite´ öronsättning. men med större V, lite större och blåare ögon, annars tror jag att han kommer bli jätte jätte fin..
Och gärna då en tjej… i lila, blå eller choklad.. och gärna Tabby

För mig är det en sköldpadda, split-face
men dom mest underbara blåaögon som finns och ett temprament som skriker ragdoll. Gärna underbar profil med men skulle älska henne ändå 
jag vill ha med en underbar mun, färg utan betydelse

Min drömkatt ligger bredvid mig 
S*Sky high´s Silk´n Satin