Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett06-konstruktiv-kritik
Läst 2068 ggr
Fyrpihls
0

Rico i bildbomb

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har ju Rico hunnit bli 7 månader och jag har ju alldeles glömt att uppdatera med bilder, men nu kommer dom… Jag är öppen för konstruktiv kritik här… jag vet ju vilka svagheter han har men det kan ju vara kul att höra era också….

först ett rakt framifrån..

Fyrpihls
0

och lite från sidan…

Fyrpihls
0

mera…

Fyrpihls
0

ett från sidan….

Fyrpihls
0

mera profil…

Fyrpihls
0

blev kanske två lika där va??

Lottis-Gottis
0

Myspyskisse Kyss

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Fyrpihls
0

nosens rundning…

Fyrpihls
0

glömde säga att han ju dåär en choklad bicolor….

här kommer mera….

Fyrpihls
0

ett till…

Fyrpihls
0

hej då….

Ragluceritos
0

Søte Rico….Han er sååå flott Unni :)

GunBertus
0

fick du inte kritik en gång på en utställning, att han hade för låg panna?

det kan ju inte vara sant..den är ju jäääääättehög:)

sen är det nog hans låga V som gör att han alltid ser ledsen ut , eller? eller om du kanske skulle testa din lilla finkam och ta bort lite päls vid ögonbrynen? kolla på inlägg #9- det ser ut som han skulle behöva ansas ovanför ögonen, tycker du inte?

ögonfärgen sådär , just nu , men det verkar som den kommer mer…men för att vara en choklad , tycker jag han är fantastiskt snygg. Snygg öronsättning,panna,profil- ja alltKyss

Kattungar väntas hos GunBertus

Fyrpihls
0

ja han har faktiskt en liten Grym eller ledsen look ibland… Obestämd

men annars är han fin tycker jag… fast hans ögonfärg är inge vidare… men den blir nog kanske bättre när han blir större.. för han hade bättre när han var liten… ingen mer som tycker nåt här då??

Neo033
0

Jag försöker mig gärna på lite konstruktiv kritik, mest för att träna, för jag kan ju egentligen inte. Skrattande

Jag tycker att han har fin öronplacering, tiltning, storlek och form. Ser ut att ha bredd på huvudet. Profilen är jättefin och höjden på huvudet med.

Han kanske ser lite tunn ut "undertill", lite svag haka och kinder. Tänker mest på bild 10 nu, men man kanske lurar sig eftersom han är choklad…Obestämd Och så är han ju inte så gammal heller. De växer ju lite ojämt. Glad

Jag tycker v:et är jämnt och fint. Kanske är det att ögonen är lite "rakställda" som gör att han ser lite sorgsen ut? Blir lite tung i underlinjen? Jag vet inte. Och sedan är ju ögonfärgen åt det ljusare hållet.

Färgen ser ju heeelt underbar ut! Så ljus och fin! Och kroppen ser härligt grov och rejäl ut!

Tycker att det är gulligt att han ser sorgsen ut! Du får gäääärna komma till mig lilla chokladkille, så ska jag trösta dig! Flört Kyss

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

Fyrpihls
0

# 14 jag skulle vilja säga att du är kanon duktig på att "se" hans styrkor svagheter… du har rätt i det mesta där tror jag…

jag tycker ungefär detsamma… Gladlite mer haka skulle inte vara fel… OCH ögonfärgen.. ja den kunde han fått lite av Unniques…Tungan ute

just nosens parti och hakan och ögonfärgen är ju det som jag skulle önska kommer lite mer med tiden… Tack ska ni ha båda två….

#12 ja, det kanske jag skulle testa att göra, men jag tror nog att det är hans look liksom.. men jag kanske skulle pröva lite… Obestämd

Neo033
0

Tack!

Om du ändå ska joxa lite med ögonfärgen kan du väl ta lite mer från Unniqie och lägga i ett kuvert adresserat till mig? Flört

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

Evenstars
0

Söt som socker och lovande ung kille och ja, han ser lite sorgsensöt ut! Kyss

Håller tummarna att ögonfärgen kommer tillbaka, men det tror jag. Glad

Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

bebble
0

söööööööööööööt

men ska man plocka här och där???

lite fusk? eller

varför kan de inte se ut som de är?

det är väl mest ärligt!

peninsulas
0

Han är finTungan ute. Nästa lika fin som sin systerFlört. Fast han har klart sämre ögonfärg än henne, fast det vet du ju redan. Fast annars har jag inget att klaga på Flört.

Kram

Fyrpihls
0

#18, Lisbeth… men nu menade vi ju att plocka ihop till nästa generation alltså…Glad

inte fuska med korten…. Tungan uteGlad

så menade i allafall jag… KyssKyssKyss

Willenkatten
0

SkrattandeÅh en prins! Rico är snygg. Tycker dock att hans ögonfärg är lite för ljus och hans V är lite för smalt. Annars är han otroligt snygg. Sibylla sitter här intill o slickar sig om munnen!

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Christelle
0

Så söt. Han har något speciellt och personligt över sig

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Fyrpihls
0

ja hans ögonfärg suger faktiskt just nu….

och hans V är för lågt, men faktiskt så tycker jag att det blivit lite bättre än vad man kunde tro från början….

här är han nog tre veckor tror jag… då såg det ännu lägre ut..