Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 2655 ggr
Lottis-Gottis
0

God förmiddag 27/1

Löning Glad idag, men den ebbade fort när alla räkningar var betalda, tur man har en make som man kan robba på pengarGlad.

Här har det inte börjat snöa ännu, verkar ju som att det ska bli busväder i hela landet, nu i ärlighetens namn är jag urless på snön. Skrikandes Jag vill ha vår nu,fast snart har vi den här bara betala 2 - 3 månadsräkningar till så är den kommen  och snödropparna tittar fram.Skrattande

Snart ska jag far till jobbet och arbeta till 21.30.

Annars är allt lugnt och skönt sitter just nu med en kopp kaffe och knappar som en tok på datorn att man aldrig kan slita sig.Obestämd

Önskar er alla en underbar dag!

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

David
0

Go förmiddag önskas härifrån också!

Sitter här och väntar på den kraftiga storm och det enorma snöfall som skulle kommit under natten och morgonen, så att vi till och med skulle ställa bilen hemma (än så länge blåser det lite lätt och någon snö har jag då inte sett till)

Tänkte ge mig in till storstaden om en stund och titta på lite nya vitvaror till mitt kommande kök. Glad  (så jag lär också få ebb i plånboken rätt fort idag)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Evenstars
0

# 1 Kan meddela att det är finare väder i skärgården David än i stan Glad.

I morse när jag gick med doggsen så var det okej hos oss, en halvtimme senare inne i stan, blåste det och snöade.

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Evenstars
0

och gör fortfarande.

S*Evenstar's

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)

Christina

David
0

#2. Snöar det i stan? För här ute har jag få inte sett en enda snöflinga.

Nu när du säger det fick jag plötsligt en anledning till att stanna hemma idag. Skrattande

// David

Limin
0

Här i Luleå blåser det rejält… och nu har även snön kommit. Så här är det helvitt ute och vinden viner Flört Som tur var sitter jag hemma och pluggar idag som vanligt och barnen är i skolan dvs. 3 minuter hemmifrån…. vi till och med ser skolan… nära och bra Skrattande

Ha en bra dag!!

Evenstars
0

# 4 japp snöar i stan men inte mycket, men det blåååååser mycket mera än hos dig och mig, trots skärgården…Obestämd

S*Evenstar's

Christina

Evenstars
0

Men nu fick jag för mig att ett träd kommer att fall över huset Skäms!

Åker hem till lunch och stannar hemma sen…mina älsklingar är ju hemma! Kyss

S*Evenstar's

Christina

Fyrpihls
0

Halloj, södra sverige vill också hälsa godmorgon, och meddela att vi har ett riktigt snöoväder här också… mina bihålor dunkar på ganska bra, och jag har sovit länge idag igen… Mats gick ju upp med barnen idag så jag behövde inte ens gå upp och göra det… utan låg kvar i sängen och lyssnade på det hemtrevliga morgonsurret, och sen där de alla hade åkt så gled jag in i  sömnen igen..

I går badade jag ju Unnique och Rico, och jag kan meddela att resultatet  blev väldigt bra på Rico och ganska bra på Unnique också, fast jag kanske badar om henne.. jag är inte 100% nöjd med henne, men jag är väldigt glad över att mycket av den ulliga babypälsen försvann (eller snarare förvandlades) till en mycket kall och bra pälskvalite..
Ska låta balsamet verka lite längre på henne bara tror jag… eller ev föna lite mer.
Jag är ju inte den stora fönälskaren, men det blir ju onekeligen bäst då.

Problemet med Rico om man badar honom såhär tidigt är att han faktsikt blir lite smutsig om labbarna.. för han är liksom överallt och busar och klättrar och -ja skitar ner sig… ligger gärna mitt i hallen bland alla skor och hundarna och ÖVERALLT!

Så ev får jag bada om hans underrede… hi hi

Marrics
0

Här nere i Blekinge snöar det inte än.  Men är det uppe hos dig Unni dröjer det väl inte länge förän det passerar här oxå.

Nu räcker det med snö! Jag vill ha vår.

Evenstars
0

# 4 DAVID, åk inte in! Nu snöar det och stormar! Måtte jag ta mig hem!! Skäms

S*Evenstar's

Christina

David
0

#10. Tack =) Än så länge är det lugnt här ute… Men jag tar nog en skön hemmadag istället.

Hoppas du hinner hem innan det blir allt för snöigt på vägarna.

// David

jacksmatte
0

Vi har också snöfall här, men inte några mängder, ännu iaf.

Dessutom väääldigt tomt i plånboken, redan!! Vi åker till Branäs på skidsemester nästa vecka, så igår betalades skidskola och liftkort, hua, värsta RÅNET!! Rynkar på näsan

Ska också försöka plugga lite, hm, får väl se hur det går, känner mig lite ofokuserad i dag… Kan bli rätt så mycket kattittande… Flört

Ha en bra dag allesamman!!!Skrattande

dara
0

jo, här i stan är det verkligen inte bra väder. i natt var det också uruselt medela sambon som jobbar ute och natt.

skulle fixa bilen idag men känns som lagom soj att stå ute i detta även om man kanske måste idag