Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1379 ggr
Willenkatten
0

Frostkullen 5 veckor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Frostkullen växer o frodas! Vill bara få visa mina godingar…. Först ut är Enya Frost.. Brun mitted tjej, stor o go som chokla…

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Willenkatten
0

KyssOch Elliot Frost, blå colourpoint kille med DET!

Besök gärna min hemsida!

Willenkatten
0

KyssSedan är det dags för Nova Frost, blå bicolour, o en försynt o trevlig liten dam!

Besök gärna min hemsida!

Willenkatten
0

SkrattandeAlice Frost står på tur, hon är blå bicolour, mid high white. Henne är det klös o riv i… Brås kanske på sin far, för det är inte från mor sin… eller vad säger ni AC/Unni..

Besök gärna min hemsida!

Willenkatten
0

KyssOch sist, men inte minst, mattes älskling o sorgebarn… Min lilla Pugh Frost. Ni vet ju min lille kille med svansknick o bara ett öga… Men Pugh är min lille prins o sitter ofta i mattes knä.

Besök gärna min hemsida!

Amasing-Stars
0

Så flotte de er blitt Glad….. og mitt hjerte banker noe ekstra når jeg ser på din nydelige Pugh , man får ett utrulig spesielt forhold til de som trenger litt ekstra <3 !  Han er en skikkelig Hjerte knuser !

raggorgeous
0

#4 Men sööööt - enögda gullegrisen!! Hur ska du kunna sälja honom?!?!? Han är underbart söt!!!!!!! Kyss

Så skönt att han mår bra nu!!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

raggorgeous
0

Jättefin kull i övrigt!! Enya är min favvis (efter Pugh.. Flört)

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

Troika
0

Så flotte de er. Men som flere her på sighten så banker mitt hjerte spesielt for Pugh. Er så glad for at du oppdatere oss om han. Må inrømme at jeg tenker mye på han og sender ekstra tanker til han. Og håper du oppdaterer oss om hans videre utvikling.

Å er så glad i han så skulle nesten tro at han var min. Han burde få en egen spalte her så vi kunne følge ekstra med på han. Nei, du får nok bare sende han til norge så skalvi kose og kose og skjemme han skikkelig bort. Han er den fineste i verden. :):):)

FunHouse
0

#nja, klös och riv i Leo, nä, han är en riktig soffpotatis…

jag kommer nog ihåg vem som det finns lite klös iFlört,(Tänkte på när de parade sig och Louise jagade stackars Leo runt så han var livräddSkrattande)

Nä, Louise är en supersnäll och kelig katt, hon vill ju bara inte bli påsatt av främmande hanar. Vem skulle vilja det? Tänk sen blev de så goa vänner.

Kattungarna är jättesöta naturligtvisKyss

Kram AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Wonderdolls
0

Jättesöta!!!Kyss

Helona
0

Oj,vad tiden går! De ser ut att arta sej jättefint Glad Mitt hjärta klappa  oxå extra för lille Pugh Frost.

Jag rösta oxå för en egen tråd för honom!

Nospussar till alla Kyss

Willenkatten
0

KyssJa, är inte Frostarna fina! Jag är så glad o stolt för mina Frostar och för Frostmamma. Och Helona, visst är Pugh värd en egen tråd. Men ni ska veta att jag varit rädd någon skall tycka han ser ut som ett missfoster, för det är han inte!

Pugh är en go o trevlig mycket liten kille som sitter o ropar i barnhagen att han vill upp i mattes knä. Där sitter han o gosar tills han somnar.

Besök gärna min hemsida!

Troika
0

Men lille Pugh er vel inget misfoster.

HAN ER VERDENS FINESTE RAGDOLL. ! Han er så god som det går ann å være.  Så håper du kan holde oss oppdatert på utviklingen hans og om den helt spesielle og rette familien dukker opp. DU får bare be en evt. familie "plugge" seg på Ragdoll i Fokus, så vi kan fortsette og følge den deilige lille krabaten til han blir en god og gamel mann. !!!

En fantastisk stor liten kjempe er han, og jeg er blitt så glad i han.

Han får rett og slett verden til å bli et bedre sted å være. !!!!!!!!!!!

Willenkatten
0

KyssTack nr 11 o 13, era inlägg värmer mitt hjärta extra. Min lille Pugh har fötts med missbildningar, men har stor livslust. Så jag ger inte upp honom alls. skall till veterinär nästa onsdag igen o kolla honom… Men kriteriet är att Pugh skall inte ha ont eller besvär av sina handikapp, mao han skall inte lida. I så fall kommer han att få somna.

Pugh är en underbar liten brun colourpoint kille!!!!

Besök gärna min hemsida!

Helona
0

Vet du…..Jag tror att Troika och jag talar för de allra flesta av oss här. Troligen SAMTLIGA!!

Det är jättekul att följa samtliga Frostare,men…Lille Pugh har vi längtat efter att få se och läsa om. Han gick raka vägen in i våra hjärtan. De är ju ofta så,att "sorgebarnen" som får kämpa,ömmar man lite extra för.

Håller tummarna för att han för övrigt är frisk,och att vi får följa honom minst lika mycket som sina syskon…denna söta bruna colourpointpojke. Kyss

Kram

raggorgeous
0

#14  Han har verkligen fastnat i hjärtat lille Pugh - han kommer göra någon familj väldigt lycklig!! Helt säker! Kyss Han är absolut inget MISSFOSTER!! Skrikandes Tvärtom - otroligt charmig!

Vem smälter inte för denna speciella lilla herre med den stora livslusten!! Enögd och svansknick är ju saker han troligen inte alls kommer lida av!

Klart han ska ha en egen tråd!!

Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

David
0

Jag skriver under direkt och håller helt med bland annat #15 och #16.

Han är helt jättecharmig och går rakt in… Och är absolut inget missfoster!

(jag tror inte att han lider men av att vara enögd, har hört talas om rätt många andra enögda katter som fått ett minst lika bra och långt kattliv)

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Fyrpihls
0

De är Ljuvliga Lena… puss på allihopa.. Kyss

aannickaa
0

Så söta allihopKyss