Bara för att den var så söt :)

:)
Hans er så jättefin ut tycker jag
är han korrekt tecknad och allt eller?? kanske kunde vara roligt att ställa ut honom nån gång… 

Ja det är han :) Förutom från någon liten smal strimma vitt på ena örat. Karolina tycker jag ska ställa ut honom om domaren kan bortse ifrån detta (: Hon tycker jag ska testa! :)
Han är så fin så fin! Vilken pärla! 
Jag tycker du ska ställa honom och hoppas på det bästa! Sen kan du noppa öronen och kanske syns de vita stråna mindre, så tråkigt när det bara är en liten liten rand.. (så som det ser ut på tabby-katters öronkontur ungefär)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
En snygg blåtabby? bic… Douglas är snygg. Så anmäl o ta med till utställning för allas ögonfröjd! Är han tabby? Ser så ut, blå är han i alla fall…
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

SÖTmonster!!! 
Har du tänkt att ställa ut honom??
#6 Ingen tabby, men blå bicolor :)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Karolina: Noppa öronen? :P
7# Ja, det blir nog så.. alla tjatar om det och tycker absolut jag ska göra det så jag får nog snällt lyda :) Men tycker de ska bli kul så det blir nog av.
En liten fråga jag kan ställa då föresten är hur tidigt ska man börja ställa ut? :)

Men vilken sötnos.
Det finns ju dom som ställerut Ragdolls med små öron=fel.(Ragdollen ska ha medelstora)Och det går hur bra som hälst.Ragdolls med stora öron=fel och det går hur bra som hälst.
Det handlar om örats form,storlek och placering..sen tycker jag att pälsen även borde vara av detydelse..men ioch med att många uppfödare och domare tycker att Ragdolls ska ha toffsar som ska ryckas bort så….Lite vitt på örat är ju då ingenting i jämförelse då tycker jag.
Lite vitt på ett öra gör ju inte att han blir sämre typ mässigt..hans öronform finns ju där och storleken och placeringen.
Ingen domare är den andra lik
..så testa..det går säkert super bra.
En till puss på en där söta nosen
//Annika