Min Daisy 6 månader
Tiden bara springer iväg och nu har vårt älskade pälsmonster, S*Hvenhildas Daisy, hunnit bli 6 månader! Jag tycker hon har så unik teckning, härlig päls, toppenöronsättning. Det är så spännande att se hur färgerna utvecklas på henne, tycker det händer lite varje vecka!

En padda! När jag ser en padda så blir jag alldeles till mig… Och det är jag nu. Daisy är verkligen fin…. Är det en tabbypadda eller? Är hon mitted eller cp? Har själv en brun mitted tabbypadda…. Puss på henne!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

Åh så vacker
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Jättefin och ursöt!!! 

Tack för era snälla kommentarer! De värmer!
Hon är mitted brunsköldpadda, det röda framträder ju som spökränder och ger henne lite tabbykänsla men det är hon inte.
Hon är verkligen jätte jätte jättefin

Tack Unni! 
Riktigt superfin tycker jag 
Sådär sockergo look 

Tack Lilian! 
Jättesöt och fin tjej.
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Det finns ju bara (en) padda som ser ut som hon, grattis,,

Tack Lotta!
Ja, eller hur Eva? Å hon e min, bara min, ja åsså barnas då förstås 
Hon är en jättevacker padda. Jag ser både mamma och pappa i henne, och båda var fantastiska. Älskar hennes öronsättning och ögonen, uttrycket är så fint och den jättesnygga padd-tecknnigen bara förstärker.
Det är med blandade känslor man ser på de här bilderna med tanke på allt som hänt.
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

#12 Jag känner som du Karolina men jag vet ju att om Pia hade funnits här hos oss så hade hon vart jätteglad för att jag visade upp henne. Jag känner mig också väldigt vankelmodig, ska jag eller ska jag inte visa henne? Det går ju knappt en dag här hemma utan att jag påminns och känner en svidande saknad när jag tittar på Daisy, min älskade lilla katt. Pia var ju ändå väldigt aktiv på forumet så jag känner mig övertygad om att hon hade tyckt det var kul om jag visade upp henne här.
#13 Jag tror också det. :)
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

En padda så söt och tilltalande!Älskar paddor
/Annika
Lovely girl
!

Tack Annika och Paulina! 
Hon är så fin 
/ Lena

Vilken söt liten tjej! Spännande att se hur hon kommer at utvecklas. Lycka till!

Tack för era snälla kommentarer
! Jag hoppas hon får behålla sitt röda nylle för det är sååå läckert!!
Vilken vacker tjej… tala om att det bara finns en som henne….