Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 836 ggr
jacksmatte
0

Jack känner sig som hemma

Jack är så himla cool!!! Skrattandekanske att alla ragdolls är så, men jag blir så impad. är och lämnar honom hos min mamma där han ska bo en vecka när vi är i Branäs och åker skidor. Han bara promenerar in, klöser på sitt klösträd, äter lite och spinner. SkrattandeKyssMin lilla gosboll!! allt blir ju så mycket enklare då han tar det hela med ro!

mattib
0

JO,en Ragdoll ska vara så!!!!Men tyvär så finns det dom som ser mer till det yttre än till det inre.Går man till en Kattutställning så kan man nästan räkna med att se en Ragdoll frääääsa eller jaaama.Även fotografer har lyckats fota Ragdollkatter som skriker rakt in i kameran.

Ragdoll ska vara cool Cool

ProvinsiaRivers
0

Låter som en äkta ragdollGlad. Igår förde jag en vuxen hona på foderhem och även om där fanns en kisse redan(som tittade med stoora ögon) så traskade min gumma ut från buren och inspekterade hela huset i godan ro och klöste på klösträdet sist och la sig högst upp i ställningen för att spinna! Det vara som att hon sa att detta blir ok,jag stannar:)Kändes tryggt att lämna henne även om det skär i hjärtat för mig…Min lilla gospropp.Men tyvärr kan man inte samla på sig katter hur mkt som helst ju.

Omorose
0

Va mysigt Glad Semestern blir ju så mycket trevligare också då man vet att sin älskling trivs! Han verkar vara supergo din Jack

aannickaa
0

Låter som en äkta RagdollGlad.Va mysigt han verkar vara supergo.