en skum dröm
tidigt i morse vaknade jag av att jag fick ett sms (trodde jag)
jag läste det och det var en jättefin dikt som min fodervärd skrivit (trodde jag)
det var som om Amber skrev…
senare när jag vaknat på riktigt och sms ade med fodervärden så skrev jag "fin dikt du skrivit" till henne och hon bara svarade: -Dikt??
jag kollade igenom mina sms och hade inte fått något… ingen dikt alls fanns där… det var jag som hade drömt…
jag kommer inte ihåg den ordagrant men jag kommer ihåg fragment av den
***min kropp skälver.. Det ryster och drar. Jag väntar på tecknet…. smärta…. håll min tass… jag liter på dig… jag väntar… kom håll mig….****
gissa om jag grät när jag insåg att det var en dröm… kanske sänd från Amber till mig… genom natten… i tanken…
Nu ska jag åka dit och titta till henne… det är dag 64 idag
Vilken härlig dröm
Hon kanske vill att du ska komma
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Helt klart sänd från Amber till dig, om du frågar mig :o)
Så mysigt!
Inte så skumt väl??
Hon vill ju såklart förmedla sig o är du inte öppen o mottaglig dagtid så får hon göra det när du sover o inte kan streta emot 
HEJA Amber 
fast det var lite kusligt faktiskt…
hon är helt klart på gång… jag har varit hos henne ett par timmar och väntar bara på att telefonen ska ringa här nu, så jag får åka dit och vara med…
Det händer massor därinuti nu och vi väntar bara på att värkarbetet ska börja.. tre fyra stycken tror jag att det är.. 
Verkar börja hända saker här oxå nu så vi ska försöka få nån sista bild på STORA magen, ifall vi får åka iväg inatt 
wow, lycka till… 
LYCKA TILL Amber med födandet hälsar halvsyster Frosty Louise. Vi håller tummar o klor i Kumla o väntar med spänning. Här kan det bli mycket fint.
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Men åh så rörande.. klart det var hon som sa till att hon var på gång..
LYCKA TILL med förlossningen!!! KRAMAR i massor 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

lykke til