Torsdag 04.02.2010
Ny dag og nye muligheter, heter det vist. Her er det iallefall en etterlengtet fridag. Har en syk sønn, som er 9 år, og fortsatt plaget med falsk krupp.?!!!?! Han har vist ikke tenkt å vokse det av seg. Men prøver ut nye medisiner så han lettere kan trekke pusten.
Ellers så har vi fått ny katt. Azzi`s Honeysuckle flyttet inn til oss på mandag. En stor sjarmør uten like. Hun er nå blitt ganske så husvarm og går rundt i huset som om hun skulle ha bodd her hele livet. Og endelig en katt som ELSKER MAT. SÅ gøy å se.
Og ute så laver snøen fortsatt ned. Er skikkelig lei av vinteren nå. Lengter etter gress og blader på trerne. Men da setter vi nok mer pris på det når den tid kommer.
Håper alle dere andre får en flott dag i dag.
Godmorgon gänget… här har vi en underbar vinterdag… jag har just åkt över till Habo en sväng coh pussat lite och vägt mina små troll..
Nu är det snart Fannies tur och idag har jag många måsten som jag hoppat över de sista dagarna..
ha det så gott allihopa!! 
Gomorrn gomorron!
Idag ägnas dagen åt diverse bokföringsarbeten för januari, ska en sväng förbi badrumsrenoveringsfirman och ikväll blir det möte inför vår utställning (som snart öppnar för anmälningar… kommer med mer info då
)
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
God morgon på er
Är hemma på VAH idag (Vård av hund) då Boris blev väldigt magsjuk natten till igår då vi var ute och sprutlackerade snön varannan timme… *pust* Han var riktigt hängig hela dagen igår. Gav honom vätskeersättning hela dagen igår. Nåt positivt av det hela var att jag fick tid att rensa och städa garderoberna.. :)
Faktiskt så sov han hela natten inatt så det verkar ha lugnat sig lite..
Så idag har han fått lite ris och risavkok på morgonen och på promenaden kissade han bara vilket är skönt för då verkar han fått ut det äckliga som orsakat detta..
Så idag blir det hemsidejobb för min del, med Boris under köksbordet :) Så skönt att han verkar på bättringsvägen!!
Ikväll blir det middag hos mamma om Boris mage håller sig lugn..
kram på er och ha en mysig dag!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
God eftermiddag!
Här i Oskarshamn har solen tittat fram en stund på fm, det har varit någon plusgrad så snart är det vår 
Dagen har gått fort inte gjort så speciellt mycket faktiskt, suttit mest vid datorn och sökt på hotell i Kata Beach på Thailand, har ni några bra tips så är de välkomna.
Var och handlade en sväng samt kastade lite tidningar. Nu står en stor Kålpudding i ugnen, mums.
Kvällen kommer att tillbringas i soffan och tv.
Just det jag glömde och tala om att jag klickat igenom med ett + på alla I Fokus facklor och dessutom saboterat en del
inte för oss men för andra.
Ha en underbar kväll allihop!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

Den var snygg och kissen oxå för den delen 
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
#5 Wow!! När är det dax? Jättetjockis sötnosan!
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
#6 LÄCKER! Kanske skulle ta en sväng in på Rusta imorgon ;)
Men har ju aldrig taptserat förut.. är det svårt? Måla om kan jag men har aldrig tapetserat tidigare..
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare

glöm ej mönsterpassningen men till min en vägg köpte jag 4 rullar och det är ett normalstort rum..+ att det ska räcka till garderobsdörrarna också i de 4 rullarna..
v 6 och det måste nästan vara i början som hon ser ut:)
Kattungar väntas hos GunBertus
Åh Ulla vad fint det blev… snacka om att vara hyperaktiv… hi hi
jag VILL också göra iordning mitt blivande sovrum, men det kommer hela tiden något emellan..