Godmorgon 5/2
Godmorgon alla!
Vaknade kl 6.30 av lillkatten "Tilly" som envist ville under täcket, hon fullkomligt älskar att väcka Matte.
Masade mig upp och stapplade ut i köket och vad händer? Jo råkade kliva rätt i vattenskålen som någon av kissarna hade dragit fram mitt i dörröppningen (Jag kan ana vem)
Ni kan nog ana oxå vem den busen är….Yataz Genovia eller lille Tilly som den buskatten heter nu. Vad gör man? Jo bara att börja torka upp allt vatten, nått som förundrar mig hur mycket vatten det blir ur en skål.
Idag tittar faktiskt solen fram, men det är kallt 11,5 minus. Hård is var det på vindrutorna på bilen, när jag skulle skjutsa sonen till skolan. En annan som jag inte kan förstå är att jag inatt även vaknade med en molande värk i en armbåge, den är svullen, ömmande och varm
Jag har inte gjort något speciellt så vet inte vad det är. Men det går väl över.
Idag blir det lite pill och plock annars ska jag ta det lugnt. Men om jag inte har fel så hittar man alltid på nått att göra.
Hoppas ni alla får en underbar dag!
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Godmorgon tillbaka! I Kumla var det -14 grader o sol o alldeles för mycket snö…. Önskar dig en härlig vinterdag oxå!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
God eftermiddag!
Har fått gjort en massa saker idag känns det som, så jag tänker unna mig en pizza och massa kattgos i soffan i kväll.
Var ute på Comfort och fick offert på mitt nya badrum. Jag ska köpa en jätteförpackning knäckebröd och nudlar, för det lär jag få äta ett par år framåt. Men å andra sidan kan jag äta det ifrån badrummet. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...

#2 Ha,ha! Ja det handlar ju om att prioritera 
#3. Precis. 
Knäckebröd har ju sin charm det också, och i och för sig skulle jag behöva gå ner ett antal kilo också så… *skrattar*
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...