Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett04-uppfödning-och-genetik
Läst 1949 ggr
Dreamdolls
0

Namnförslag

Är det någon som har tips på en sida där man kan hitta fina och lite annorlunda namn till sina kattungar.

Sitter och ska hitta på namn på C till 4 hanar och 2 honor och har drabbats av idè torka!!! De få namn jag gillar är redan upptagna av andra katter och skulle vilja ha något unikt för just denna katt!

Så tips mottages tacksamt……Kyss

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Fyrpihls
0

Ceylon, Cindie, Chuck, Celine, Caphire, Cuba, Cittra.. ja jag får återkomma sen.. funderar lite..

raggis22
0

CHAMPAINE NAMN EFTERSOM DOM UNIKA,,,,,,,,,,Flört

Cherione
0

några förslag; Celina, Cornelius, Cornelia, Cerenety, Cabaret Cabby, Cabriolet, Cacao, Cacharel, Cactus, Caddie
Cadillac,Caelin,Caesar,Cagney,Cai,Caicos,
Cain,Caius,Cajal,Cajun, Cala, Calamity, Caliban, Calibatta,Caliber, Calibra,Calical
Calico,Calie, California Blue,Caligula,Calin,Caliope,Calisto,Calitta,Calix,Callas,
Callaway, Calleco, Callipo, Calvin, Calypso Calzone, Camaro, Cambyses,Camelia, Camelio,Camelot
Camenbert,Cameo,Camera,Cameron

Namn är roliga=)

S*Cherione - Ragdolls är Livet
Vi 1 Rag n 04 21 flicka kvar Tillsalu i Stjärnbildskullen 
kolla gärna in våran hemsida www.cherione.com

S-Pax
0
Dreamdolls
0

WOW, Tack för alla era fina förslag och tips på sidorGladKyss Nu har jag verkligen något att göra ikvällSkrattande Så nu ska jag väl hitta några passande unika namn tycker jag…..

Tusen TACKKyss

Fyrpihls
0

wow, den där länken som Limin gav oss var ju kanon.. den som hette nånting med cats name.. den har jag lagt till i mina favoriter nuSkrattande

hoppas du hittar riktigt fina och bra namn nu Nina.. Visst är det kul om dom får fortsätta heta det dom heter i stamtavlan.. det tycker jag.. eller åtminstone nåt som liksom rimmar/hör ihop lite med deras riktiga namn..

Willenkatten
0

KyssHm, romerska kejsarnamn till pojkarna, Cecar o Caligula. Och flickorna ja. Champagne o Colombine tycker jag är vackra. Eller om du skall ha ett tema…. Lycka till med namnsättningen!

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Dreamdolls
0

Nu har jag fastnat för namnet Camelia (uttalas KA-MEEL-YA) men tänker ni på en kamel när ni hör detTungan uteSkrattande

Tanken är ju att hon ska förknippas som en vacker donna och inte en kamelSkrattandeSkrattande

Marrics
0

Camelia tycker jag är fint. andra honan kan heta Carmen. Killarna Carentos, Ca… nu blev det stopp!

LittleSweeties
0

Varför inte Camilja?
Cornelia, Corinne, Cayenne, Cille (uttala "kille"..på en pojke då…)
Cilla, Cecil, Cecilja, Comma….Cubik på en stor pojke….*hihi*

Cantarella, Colja….*fniss*…nä, där slant jag visst lite Flört

Fyrpihls
0

Clarissa låter väl som en underbart vacker katt

Cecilie också…

Camelia kan man kanske göra om till Camillia.. så blir det lite flickigare

Cirrus vet jag ens snygging som heter, och Chuck(Norris) är ju lite macho

Classe, eller Cleas… *fniss* ja dte är inte svårt att hitta namn, men namn som man vertkligen gillar

Neo033
0

Cardento är ju snyggt också! (Iofs ett hästnamn… Skrattande)

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

ProvinsiaRivers
0

#9 Hehe,tänker inte på en kamel! Döpte en hona från första kullen till Camelia faktiskt.Då hade jag tema nyårsraketer.(Och ja,det finns såna smällare med det namnet..) Namnet är vackert och passar en vacker kisse,precis som dina;)

Dreamdolls
0

Vad mycket snygga namn ni kommer påGlad Till er ska jag vända mig i fortsättningen när jag kör fast på namn och det kommer jag garanterat att göraSkrattandeTungan ute

Camillia, Carmen, Carentos, Cardento gillar jag verkligen!!!!! Jätte fina namnKyss  Nu har jag kommit en bra bit på vägenGlad

Christelle
0

Candy KyssSkrattande?

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

englagirl
0

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Marrics
0

Får man någon bonus för namnenTungan ute Kan nog tänka mig både ett och annatSkrattande

AakresRagpride
0

Grattis til deg og kullet nina! ! Kyss

Dreamdolls
0

Jorå AnnSofi, det är väl inte omöjligtFlört du bidrog ju med två namn t.o.mSkrattande Var det något speciellt du hade i åttanke…FlörtSkrattandeTungan ute

Dreamdolls
0

#19 Tack KellyGlad Fick du mitt mail förrestenFlört

Marrics
0

#20 Hmm kommer du ner till Nyköping? Annars vet du vad jag villTungan ute

Dreamdolls
0