Bruna colourpoint bilder efterlyses!
Hallå!
Roligt med mitted-tråden. Har ju själv tre mitted som ett litet bidrag. Själv skulle jag så gärna vilja se bilder på bruna/blå colourpoint. Har själv ingen att starta tråden med, men en egen brun (ev blå) cp står högt upp på listan "Vill ha".
Så snälla, låt mig njuta! Väntar ivrigt…
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Den här damen har en väldigt speciell, och ovanlig röst… hon jamar högt och tydligt, när hon vill olika saker.. tex vill hon alltid dricka från rinnande vatten så varje morgon när jag går upp på toan första gången… så vill hon att jag sätter på vattnet sådär pyttelite så att det smårinner ur hålen på mitt bubbelbadkar… hi hi
En annan lite speciell egenskap hon har är att hon spinner ljudlöst… men man känner på hennes struphuvud att hon spinner… lite ovanligt, men..
Hon är mamma till min Holy-Litter, där jag behållit min Rico.. Hon är en fantstisk mamma!!
Glömde säga.. Doris är mamma till min Alpha-kull, Bam-Bam-kullen och Frosty-kullen…

Bobkatin Big Ben
Han är 7 mån(Väldigt suddig bild) då jag tyvärr är ny med kameran
Vi har helt underbart söta
Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!
Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s
Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.
…och här kommer min nalle! 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 

Här är min första och äldsta ragdoll, Dimma, CH S*Morellos Another Blue, blå colorpoint och mamma till två fina kullar. 

Dålig bild på hennes dotter S*Cheesericas Minolta, brun colorpoint och ett riktigt toktroll (och inte den bäst typade heller
men så är hon "bara" sällskapskisse). Här tillsammans med pappa Cirrus också.

Sist men inte minst måste jag ju visa upp pappan till min senaste kull som blev BIV RAG n i SVERAK förra året, alltså bästa bruna colorpoint! Vackra CH S*Åvikstrands DareDevil, världens goaste nallebjörn. 

Bruna colorpointtassar som man bara vill ÄTA UPP! 

(synd att man inte får behålla dem när de stannar på parning!
)

---------------------------------------------------------------------------
Erica Osterman, S*Cheesericas ragdolls, Stockholm
Hemsida och blogg: www.cheeserica.com
Läs mer om ragdoll på www.ragdollklubben.com
---------------------------------------------------------------------------
#24…..sammetsfötter…..<3
Jättesöta allihop
Men en fråga, en dum sådan kanske, vad är det för skillnad mellan brun och Choklad? 
Har aldrig fattat det
Någon godhjärtad själ som kan förklara det för mig 
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Åh, tack alla… Vilka fina bilder på fantastiskt vackra katter. Jag vill också ha en colourpoint…..
S*Willénkatten:

Mm, tack för att ni delar med er av vackra colourpointmaskade raggisar. Jag har suttit vid datorn o suktat….. o beundrat…..
S*Willénkatten:
Jag dreglar av alla vackra kissar
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

sötnosar…och choklad ser så härligt ut
Kattungar väntas hos GunBertus