Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 1306 ggr
Fyrpihls
0

Leo är nu kastrerad..

Jag hade verkligen svårt att hålla tårarna tillbaka förut när jag hämtade Leo hos Våran veterinär, och skjutsade hem honom till Annacarin, där han ju bor…

Våran underbart stora, tjock, vackra, snälla, ljuvligt otroligt oemotståndliga Teddybjörn… har nu gjort sitt…GråterGråterGråter

Han klev ur buren, strök sig mot mig på sitt kärleksfulla tillitsfulla sätt, och sen hoppade han upp i fönstret och satte sig och tittade ut, och där satt han när jag gick sen…

som en stor nalle…

Nu håller jag tusen tummar och ber en bön att Vilda får en fin avkomma som jag eller vi kan behålla….

Helona
0

Usch,så sorgligt men nödvändigt. Gråter. OCH vilka fina avkommor han gett! Skrattande Ja,vi håller tummarna för att Vilda får en ursnygg Mini-Leo Flört

Kram

jacksmatte
0

Åhå, vad fin!! Ahh, djur är ju så goa! Ja, hoppas hon får massa fin, fina bebisar nu då! ( Fattas bara, med dom föräldrarna!?!)

Amasing-Stars
0

Rynkar på näsan kjenner at det stikker i hjertet … sukk … men det er jo til  Leo's eget beste Glad, nå kan han få roe seg og leve late glade dager og jeg er så utrulig glad for at jeg har hannes nydelige datter Havanna og Leo er nå blitt bestefar til 2 nydelige bicolourer , 2 cp gutter ,1 mitted jente og 1 mitted gutt Tungan uteKyssSkrattandeFlörtCool…. !!! og de ser veldig lovende ut alle sammen .

Tusen takk AC og Unni !

Kram til dere begge Flört

Merethe

Evenstars
0

Åååå så skönt för honom! Nu får han bli enbart gosenalle och en sån snygg dessutom!! KyssKyss

Jag vill gratulera honom, även om han själv säkert inte ser det positiva i det ännu FlörtKyssGlad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Willenkatten
0

KyssSkönt på sätt o vis för Leo. Nu börjar hans verkliga njutarliv som katt! Och jag hoppas att Vilda ger en fin avkomma som ni kan behålla. Jag har ju fått en underbar tös efter Leo, min lilla docka Enya Frost, som kanske stannar hos mig….

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

FunHouse
0

Usch, jag har gråtit en skvätt också…men Leo, han är nog lite svullen och tror att det beror nåt annat.

Han är orolig springer runt och letar efter tjejer mer än någonsin nu i kväll. Jag tror han tror att han är pilsk.Tungan ute

Jag talade inte om för honom att svullnaden berodde på nåt annatFlört

Ja, nu ska han bli bara kelgris och ligga i sängen…utan att pinka.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Ragstars
0

GråterHan kan ikke lage snygga bebiser mereeeee….

Ja,ja, nå skal snyggingen få leve et godt liv som kastrat, uten mere stress og tjatiga honorGlad

Selv om han nå er kastrerad, så får du ikke glemme å legge ut bilder av ham iblant!Tungan ute

FunHouse
0

Jo, då jag kommer fortsätta lägga ut bilder på honom och vi ska också ställa honom ibland som kastrat med början i Nyköping.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

FuntasticDolls
0

Åhh vackra Leo.

Förstår att det var tungt!

Vi får hålla tummarna att det blir fina avkommor så ni kan behålla något efter honnom.

Det tror jag inte blir några problem då både Vilda och Leo är så fina!

*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*

//Jenny  S*Funtastic Dolls

Kattungar födda 2 Juli och 9 Juli

www.funtasticdolls.se