Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1190 ggr
GunBertus
2010-02-10 13:45
0

sommarsemester:)

Semestern ordnad, tack vara snälla Tania på MioRe ragdoll. som har legat i som en Gnu för att hitta något som passar..så nu blir det Italien- 2 veckor all incl. ( 6 pers)

det blir kattbyte också..man måste ju göra 2 flugor på smällen , eller hur man nu sägerFlört

och den sprillans nya husvagnen får väl stå där en sommar till…snacka om dumt köpRynkar på näsan

får väl hyra ut den kanske..

Kattungar väntas hos GunBertus

louisdolls
2010-02-10 14:07
0

Det låter kanon bra Ulla ,,Kyss,,Har dom ingen utställning samtidigt som du kan gå på ???

Själv åker jag ner i April och stannar några dagar i Bologna ,,,

GunBertus
2010-02-10 14:16
0

tror inte det , då tycker familjen att man är helt från vettet..jag har ju semester ( från katterna :))

Kattungar väntas hos GunBertus

Dreamdolls
2010-02-10 14:29
0

Ja, det lät inte helt fel med 2 veckors semester på Italienska rivieran!!! Mmmm…härligt….drömmer mig bort från all snö……

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Addiction
2010-02-10 15:00
0

Åh vad kul att det blivit spikat nu :) Jag ser ju fram emot prinsen som följer med tillbaka Kyss

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

WildWest
2010-02-11 12:26
0

Skönt med ItaliensemesterCool. Tänkte på vad du skrev om husvagnen. Det är många kattägare, ja hundägare också, som skulle vilja hyra en husvagn. Kanske för att prova innan man köper eller för ett speciellt tillfälle. Men det är lögn i h*** att få hyra om man har pälsdjur.

Om inte vi använde vår nästan året om så skulle jag hyra ut den. Så mitt tips är Hyr ut den, naturligtvis till ansvarsfulla djurägare, då kanske någon kan prova och känna hur praktiskt och bra det är och dessutom tjänar man ju en slant.

//Kerstin i Umeå (inbiten husvagnsägare)

Willenkatten
2010-02-12 14:41
0

KyssÅh, låter så underbart! Sno med en snygg italienare hem till mig… Visst älskar man sina katter, men det är skönt med lite semester från dem ibland.

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

DolliDays
2010-02-14 03:33
0

Härligt värre Glad

Tänk om jag kunde lurat mig med där Tungan ute