Snö, snö och åter snö !!!!!
Godmorgon på er, här i Oskarshamn snöar det igen
nu börjar jag tycka att det räcker och blir över.
Idag ska jag fixa med det sista innan vår resa till Thailand på måndag, jag behöver ta mig till affären och införskaffa mig några saker som jag glömt annars har jag koll på det mesta.
Imorgom bär det av till Nyköping och lämna kissarna till mamma.
Har jag resfeber????? nej faktiskt inte
men kanske på måndag morgon, då man upptäcker att man glömt att packa ner nått här hemma i resväskan 
Jag önskar er alla som ska till Nyköping nästa helg Lycka till
ha det så skoj!
Jag kommer nog att logga in där nere och se så ni sköter er här inne!!!!
Ha det bra
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Godmorgon allihopa…
Här har det nog kommit en halvmeter snö till och jag vill ha en mycket större backe än vad vi har här….
Tänk att stå på brädan nu med pudersnö som bara yr i svängarna…. man vågar liksom lite mer när det är nysnö, för då fårman illusionen av att OM man slår sig i backen så landar man lite mjukare…
fast det är inte riktigt sant, för det är ganska hårt därunder men… man får den känslan och är man trygg och lugn så åker man ju så mycket bättre…
Me nu är jag ju tillbaka i Bankeryd och dessutom har jag slagit mig i så jag har sketaont i högra axeln, ut i nacken och bakhuvet och så strålar det ut till tinningen och ända fram till överkäkens framtänder… närstan som om det vore tandvärk….
Vad kan det vara??? Jag ramlade ju inte "nästan" på hela tiden… bara lite nån halvbella sådär…
I övrigt så mår Fannies bebbar strålande och idag tar jag mig nog en sväng till Viktoria, min fodervärd och kollar till Ambers små trillingar också…
Dags att ta lite nya bilder där nu… OM jag nu hinner dit innan det blir mörkt… Ha en fin dag allihopa… ta vara på det strålande ljuset som snön hjälper oss med… KRAAAAAAAAAAAAAAAAM
En underbar dag! Ingen nynerfallen snö, den snö som finns ligger fint bortplogad ifrån vägarna. Solen skiner förfullt och nästan så man blir lite bländad av sol i kombination med all fin snö. Kanske dags att plocka fram solglasögonen och sätta sig på balkongen och sola lite… 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Ja, jisses vad snö lilla Bankeryd fått. Det är kaos.
Man kan ju undra om vinterna ska hålla i sig till maj??
Fast å andra sidan så har det varit en bra vinter att jobba i…..med det menar jag att mina barn på förskolan har massor att göra hela tiden och jag har aldrig åkt så mycket pulka som i år
.
Och man har sluppit alla blöta kläder som ska hängas i torkskåp, som varje förskollärares fasa varje vinter.
Fast nu kan det räcka, det får gärna ligga kvar men inget mer tycker jag….
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Hur mycket snö kan det finnas….. Willénkatterna är totalt insnöade. Deras uterevir är en pytteliten plätt, eftersom matte o husse inte kan skotta bort mer. Vi har ingenstans att göra av all snö. Idag körde husse fast med bilen härnere o fick ta traktorhjälp för att komma loss.
Så mer snö, nej tack! Vi vill ha vår! Nu!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

Oh, Thailand
, låter inte ett dugg skönt
(avis är jag
)
ha det så gott och hoppas du tar med dig våren åtminstone när du kommer tillbaka!