Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1383 ggr
Limin
0

S*Palmitos Megastar Anteros (Wille)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Försökte ta lite bilder på mina killar idag… men det var inte lätt Flört Wille var inte alls sugen… han ville mest nosa på kameran och då är det inte lätt..

Men här kommet en bild på vår Wille som nu är 4½ år och han har sommarpäls på vintern och på sommaren får han rejäl vinterpäls! Skrattande

Inte bästa kvalitén på bilden då det är mulet och snöigit ute… men han blev rätt fin i alla fall Kyss

David
0

Han är också kanonfin! Kyss

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Willenkatten
0

CoolVilken snygg brun mitted kille!!!! Superläcker.

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Limin
0

#1: Tack!!

Limin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2: Ja, han är läcker… och väldigt mörk. Han svans är också väldigt mörk ungefär som frambenen…. svansen ser påklistrad ut.Flört Tyvärr så saknar han den vita randen på magen det fattas en liten, liten bit. Just nu har han "sommarpälsen" och väldigt liten krage… till sommaren får han sin vinterpäls… han är inte som andra Flört

Tissin
0

Åh, va fin han är. och vilken söt liten bläs!Kyss

ProvinsiaRivers
0

Snygg:))

Fyrpihls
0

Kyss

Missan-Mjau
0

Fina killen Glad

Limin
0

Tack snälla ni!! Han är en så mysig kille och världens snällaste storebror Kyss Colin älskar sin storebror… han är expert på att gå och lägga sig brevid Wille och lägga huvudet framför hans ansikte… då är det tvättning på gång Flört Och Wille är så snäll och tvättar honom både här och där….

Helona
0

Wille är så stilig!Kyss Min MCOkille är likadan med pälsen. Nu ser han ut som en avbarrad julgran. Men på sommaren är han hur maffig som helst Obestämd

Tillemoras
0

JättefinKyss

Limin
0

#10: Tack!! Ja, tänk en del är tvärtom… Wille har också enrom krage och päls på sommaren och nu mitt i vintern är det bikini som gäller Flört

#11: Tack!! Ja, han en stilig och supersnäll kille… "mammas" kille är han i alla lägen Flört

Evenstars
0

Jättefin kille!! <3

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Limin
0

#13: Tack!! Skrattande