S*Palmitos Megastar Anteros (Wille)
Försökte ta lite bilder på mina killar idag… men det var inte lätt
Wille var inte alls sugen… han ville mest nosa på kameran och då är det inte lätt..
Men här kommet en bild på vår Wille som nu är 4½ år och han har sommarpäls på vintern och på sommaren får han rejäl vinterpäls! 
Inte bästa kvalitén på bilden då det är mulet och snöigit ute… men han blev rätt fin i alla fall 
Han är också kanonfin! 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
Vilken snygg brun mitted kille!!!! Superläcker.
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
#1: Tack!!
#2: Ja, han är läcker… och väldigt mörk. Han svans är också väldigt mörk ungefär som frambenen…. svansen ser påklistrad ut.
Tyvärr så saknar han den vita randen på magen det fattas en liten, liten bit. Just nu har han "sommarpälsen" och väldigt liten krage… till sommaren får han sin vinterpäls… han är inte som andra 

Åh, va fin han är. och vilken söt liten bläs!
Snygg:))

Fina killen 
Tack snälla ni!! Han är en så mysig kille och världens snällaste storebror
Colin älskar sin storebror… han är expert på att gå och lägga sig brevid Wille och lägga huvudet framför hans ansikte… då är det tvättning på gång
Och Wille är så snäll och tvättar honom både här och där….

Wille är så stilig!
Min MCOkille är likadan med pälsen. Nu ser han ut som en avbarrad julgran. Men på sommaren är han hur maffig som helst 

Jättefin
#10: Tack!! Ja, tänk en del är tvärtom… Wille har också enrom krage och päls på sommaren och nu mitt i vintern är det bikini som gäller 
#11: Tack!! Ja, han en stilig och supersnäll kille… "mammas" kille är han i alla lägen 
Jättefin kille!! <3
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
#13: Tack!!