Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 876 ggr
Limin
2010-03-02 12:41
0

Klasser/cert/anmälning?

Nu har jag anmält Colin (PR S*Itchy Koo Colin Murphy) till hans första utställning utomlands… det blev Norge (Harstad) i juni Skrattande

Nu sitter jag och fyller i anmälningsblanketten… men hur ska jag fylla i den??

Han är nu Premier och går över till klass 8, där det behövs 3 cert. Vi kommer att ställa ut honom i Umeå två dagar och sen blir det två dagar i Norge.

Ska jag skriva klass 8 för det ju de han är i nu.. och är det så att han tar sitt tredje cert i Norge första dagen så får jag ändra på plats till klass 6 till andra dagen? Eller hur gör man.. i fall att?  Flört

Tänker jag rätt?

cocia
2010-03-02 13:16
0

du skal skrive klasse 8 og så sidenhen flytte ham i sekretariatet når han har fået sine 3 certifikater

Evenstars
2010-03-02 13:32
0

Japp du tänker rätt, sen klassändrar du på den utställning där och om

klassen inte stämmer längre. :D

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Limin
2010-03-02 14:08
0

Ok… tack för era svar Skrattande Då skriver jag klass 8 till alla utställningar som jag anmäler nu framöver… tills han har får en ny titel?

Jag funderar på att ev. ställa ut Colin en dag helgen efter Norge i Skellefteå… om colin ev. har bytt klass ska jag då  ringa/maila/ en ändring av klass… det handlar då ev. om att göra en ändring mindre än en vecka innan nästa utställning dvs. i Skellefteå… eller hur gör man? Ändrar man då man kommer på morgonen till utställningen eller… ? 

Nu har jag ingen aning hur det kommer att gå för Colin framöver… men det är bra att veta hur man skall gå tillväga så det blir rätt… i fall att Skrattande

Evenstars
2010-03-02 15:00
0

Jag skulle maila för att underlätta för sekreteriatet så fort du vet något om klassändring på samtliga utställningar. De har säkert nog många klassändringar ändå ;). Annars går det också att fixa då du kommer dit.

Lycka till nu, går nog säkert superbra för snyggingen!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Limin
2010-03-02 15:06
0

#4: Tack för ditt svar!! Ja, vi hoppas att det ska gå riktigt bra för honom… det blir spännande…

Bra, då kommer jag maila i så fall så underlättar det för alla, även för mig så jag vet att allt är ok… vill som ha koll på allt! Flört