Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 04-uppfödning-och-genetik
Läst 1935 ggr
Raglover
0

Vilken ålder blev er hane fertil

Som rubriken lyder, vid vilken ålder blev er hane fertil och vid vilken lägsta ålder har er hane lyckats att para en hona och där resultatet blev en kull?

Svidjas
0

Fertil vid 9 månader (eller iaf vad jag anser fertil, skriker efter honor och urin mycket starkare doft), har inte parat nån. (10 mån nu)

http://www.svidjas.se

mattib
0

Vid 7månader och lyckades para vid 1år o tre månader.Då förstod han hur det skulle gå tillSkrattande

Amasing-Stars
0

Begynte å vise interesse for damer ved 9 mnd alder og parret ved 1 'års alder , ble pappa til 2 kull .

Fyrpihls
0

Rico beter sig redan lite hanigt faktiskt… han är ju 7 månader… jag tycker att hans urin luktar lite nu också, men han vet inte hur man gör än… bara delvis… att man ska bita i nacken och pussas …

Norrtassens
0

Min hane blev fertil runt 9-10 månader, men har ännu inte kommit på hur han ska göra ungar Obestämd

Han är 1 år och 5 månader.

Okay
0

Våran hane började visa tecken på fertil vid 5 månader. Nu är han 6 månader (snart 7) och jätte jobbig. Han trakasserar sin syster med sina parningslekar (hon går på p-piller för tillfället). Han har inte parat än och kommer inte få det ännu. Letar efter en lämplig hona åt honom.

Han ska ut på foder en period när andra hanen är mogen Flört