Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett: 07-ragdollbilder
Läst 1415 ggr
Fyrpihls
0

Bild på helgens framgångar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer Rico med sina vinster

Detta är alltså min egen uppfödning Fyrpihl´s Holy Rico @ Yaromir, en chokladfärgad bicolor…

Han blev ex 1(för han var ju ensam i sin klass) men sen slagen av Evenstars Kamille på Lördagen… hos Jörgen Billing..

Men på Söndagen fick han av Annelie Persson revanch mot Kamille och blev "Domarens bästa Ragdoll" och var uppe i  "Ragdoll Bob panelen!! (som vanns av Heros Dante)

Så jag kanske ska sluta ha så dåligt självförtroende om denna kille nu… men.. han har kass ögonfärg…

Fyrpihls
0

Han fick för den delen otroligt fina bedömningar båda dagarna… väldigt mycket beröm för sitt vackra huvud och profil o Panna, och att hans käkparti redan är väldigt välutveckat…

Och jag vill bara tala om att alla hans ev kommande parningar redan är bokade… så han finns INTE för utlåning… jag får en hel del förfrågningar, men så är det.. jag vill inte att varje hane ska ha för många parningar…

Dessutom är han fortfarande bara en bebis och ska testas också innan han tas i avel.. så mycket kan hända på vägen..

Fyrpihls
0

och så har vi då min älskade vackra lilla Docka Unnique, som på Lördagen blev Ex 1 (av 5 väldigt vackra flickor i klass 11) sedan BIV, och dessutom NOMINERAD med en röst i Panelen!!!

Fyrpihls
0

På den bilden här ovan har jag faktiskt klistrat in priserna för hon ville absolut inte ligga bredvid dom.. så det så!!

Det var bara att lyda….

här kommer en bild till på henne…

Limin
0

** Grattis!!! **

Och vilka snygga bilder på snygga katter Skrattande

Fyrpihls
0

Abayomis Unnique for Fyrpihl´s heter hon ju och hon har verkligen en outstanding otroligt kanon bra ögonfärg… nästan overklig!!

Det syns inte riktigt på bilderna här men den är väldigt väldigt intensiv… ja, det kan säkert de som såg henne live i helgen intyga…

På söndagen blev hon ex 2, och slogs av Funtastic Dolls Halo, som ju är Dotter till våran Leo och en av Annacarins avkommor, så jag blev nästan lika glad ändå… eller inte bara nästan.. jag BLEV lika glad…. och vill säga stort Grattis Till Jenny innehavare av FuntasticDoll´s..

Fyrpihls
0

Våran nykastrerade Xander Leonidas of Eulaie gick det också väldigt bra för och han blev Ex 1 och NOM på lördagen

och Ex 1 Biv och NOM även på söndagen….

Vi är så stolta över honom, och han kommer få hänga med på lite utställningar som kastrat framöver också… han fick ju sina två första CAP nu i helgen då så det blir kanske snart en Premier också…

Har ingen bild från helgen på honom här, men det kanske nån annan har som ni kan bidra med .. det fanns ju lite kameror med.. så ni får gärna bidra med nån snygg bild på Leo

här kommer en gammal så länge!!!

FuntasticDolls
0

Tack så mycket Unni!!!Glad
Grattis till alla dina fina resultat! Hon är ju så otroligt vacker din Unnique! Måste säga att det var en helt underbar helg!
Leo är ju också otroligt vacker!
Blev så glad över Halos resultat,då det var hennes första utställning.

*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*

//Jenny  S*Funtastic Dolls

Kattungar födda 2 Juli och 9 Juli

www.funtasticdolls.se

Fyrpihls
0

Wow, ja här ser ni tjejen som slog Unnique på söndagen…

FuntasticDolls Halo, en jättevacker tjej.. (som faktiskt har Leo som pappa.. och det syns tycker jag… )

JÄTTEGRATTIS till dig Jenny… Kyss

Hon är betydligt bättre utmaskad än Unnique och det var väl egentligen det som Hanna tyckte… men det var ju tufft mellan de här båda både lördag och söndag…

Vi får göra som AnnSofie "Marrics" och jag.. vi brukar vinna varannan gång, eller i allafall skoja om det.. vems tur det är och så..
Så har vi hållit på några år nu med våra fina mitted tjejer… *fniss*

Och att glädjas med nån annan tycker jag är minst lika roligt som att vara glad alldeles ensam… Dt var ganska många som grät av lycka båda dagarna… är inte det HÄRLIGT!!!???

Willenkatten
0

KyssGrattis, grattis till framgångarna. Fina katter har du o en har du sålt till mig. Frosty Louise kastar slängkyssar till gammelmatte!!!

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Christelle
0

Stort grattis! De är båda jättesnygga Ragdolls Kyss

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/