Mio har fått ett suprelion nu...

Ja absolut, snygg ändå
/Kicki
oj oj, vad det kommer bli skönt att få koppla av ett tag, han är SÅÅÅÅ fertil den här killen så det finns inte ord för det…
..men vi har bestämt att prova det här chipet nu så får vi se hur det går.. kanske kan man plocka fram honom om ett år eller två igen… vem vet??
puss på dig pojken min… (och A-Cs)
ja, vi hoppas han får lägga på hullet lite och vila upp sig. Han har ju varit en fantastisk parare måste jag säga. Han är verkligen värd att bara vara kelkatt nu i ett år eller två
.
Spännande också att se hur chippet verkar och hur länge..
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Snygg är han redan! Undra hur snygg han blir med lite mera hull? 

Han är verkligen en riktig snygging
Tror han kommer att bli gööör snygg när hullet kommer
Nu får ni ursäkta min okunskap, men vad är det för sorts chip? Sätter man dem "on hold" rent fertilitetsmässigt? Har aldrig hört talas om det, hur funkar det?
Det är ett chip som på nåt sätt håller kattens hormoner "i stryr" (Hur vet jag inte.)
katten blir kemiskt kastrerad i ca: 1 år. Går att använda både på honor och hanar.
Ska vara mycket bättre att ge än p-piller och har inte de nackdelarna som p-piller kan ha,
Men detta är första gången vi sätter in ett och det ska bli intressant att se hur det verkar.
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Hm, Mio är fantastiskt vacker… Jag hoppas så att han får ha ett underbart kattliv med mat- o sovklocka (som vår käre Sigismund). Och lugnet, harmonin, inga damer som måste uppvaktas och tillgodoses.
Sedan hoppas jag att han återkommer som avelsprins!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Lycka till med snyggingen 
och håll oss gärna uppdaterade.
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Snygg kille!!! 
Halloen Unni heter det ikke SUPRELORIN ?
Link : Suprelorin
Det finnes ikke noe for katter pr i dag , så dette er et legemiddel som blir brukt til hunder … men kan brukes på katt også
hvis det er den samme chippen vi snakker om ?
ja det är det jag menar Merethe.. jag stavade bara lite fel … hi hi
Det är mest använt på hundar , men är numera också godkänt på katt, och andra djur också…
Det ska ju tydligen heller inte ha några biverkningar för det innehåller inget hormon eller så utan det bara hindrar djurets eget hormon att strömma fritt… synd att det sitter i så länge för annars hade jag nog gett Rico ett också, men då har jag ju ingen hane tillgänglig till hösten/vintern om jag behöver det…
och man kan ju inte direkt gå in och operera ut det när man får lust. 
Men det ska bli spännande att se hur det funkar

Vad kostar det att sätta in detta chip?
Jag betalade 950 kr för suprelorinet har jag för mig. Runt 1000 kr är nog ganska normalt.
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
Vi betalade strax över 1000 kronor.
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Jeg har også bestilt 2 doser
, blir å bruke 1 på Tello ganske snart og en skal jeg ha i reserve hvis småguttene begynner å bli veldig hormonell før jeg får brukt de …
skal ikke bruke de før sommer -høsten så ….
Er utrulig spent på hvordan dette vil virke 
h,he …..Unni det heter suprelorin …
så flott han er blitt … damene blir nok å falle som fluer