Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1541 ggr
Limin
0

Härligt med vinter!! (bilder)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Av våra tre katter så är det Colin (PR S*Itchy Koo Colin Murphy) som gillar vintern bäst! Han kan gå ut i snöstorm, snöslask, kyla, blåst osv. Det spelar ingen roll … en stund kan man alltid vara ute och få lite frisk luft! Flört Han är en kille som gillar att vara ute, både sommar, höst, vinter och vår Skrattande

Så, jag måste ju visa helgens bilder (4 st) som min man har tagit. Klicka på bilden så får ni se dem i lite större format…

Ögonfärgen blir inte den bästa då man tar kort ute… han har bättre färg Flört 

Är det fler som har raggisar som gillar vintern… visa gärna lite bilder… Skrattande

Limin
0

Bild 2: Blåsigt men skönt! Flört

Limin
0

Bild 3: En kille med päls.. Flört

Limin
0

Bild 4: Undra vad han tänker!?! Flört

Willenkatten
0

KyssJaa, men Willénkatterna gillar sommaren mer! Ingenting går dock upp mot frisk luft!

Colin är fiiin!!!! Och vilken päls han ser ut att ha!

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Limin
0

#4: Vad roligt att det finns fler raggisar som gillar att vara ute… snygg kisse på bilden Kyss 

Ja, Colin har bra med päls.. skall inte klaga.. måste sätta in en till bild.. har ser man hans svans Flört Hans pappa har också en rejäl svans..

ItchyKoo
0

Anki, vilken snygging han är!! *Stolt* De här bilderna måste du skicka till min mail omedelbums Flört

Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!

Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

www.itchykoo.se

Tillemoras
0

Härliga bilder på ditt PälsmonsterKyss

Här hemma gillar raggisarna INTE snöSkrattande

Marrics
0

Då måste jag få visa min vinterpromenad med Marric´s Belara deTroll i lördags. Strålande sol och vi njöt av våran promenad. Klarblå himmel och bara fåglar som vårkvittrade.

Limin
0

#6: Tack Hanna! Ja, han är så snygg och snyggare blir han… hur det kan komma sig! Skrattande Han är en helt underbar kille… och det ska bli så spännande att ställa ut honom. Skrattande

Klart du ska få bilderna… men då kommet det även med några bilder till Flört

Limin
0

#7: Ja, han är ett pälsmonster… och han gillar alla väder och kan till och med ta sig en promenad Skrattande

Limin
0

#8: Vilken fin bild… på en superfin katt. Det ser ut som att han är på egna äventyr Flört

Evenstars
0

Härliga bilder på mycket snygga katter!! KyssKyss

MEN jag ser framemot vååårbilder på dem! FlörtGlad

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Limin
0

#12: Ja, de bilderna kommer snart… nu verkar våren vara på gång…. även här uppe i norr Skrattande