Härligt med vinter!! (bilder)
Av våra tre katter så är det Colin (PR S*Itchy Koo Colin Murphy) som gillar vintern bäst! Han kan gå ut i snöstorm, snöslask, kyla, blåst osv. Det spelar ingen roll … en stund kan man alltid vara ute och få lite frisk luft!
Han är en kille som gillar att vara ute, både sommar, höst, vinter och vår 
Så, jag måste ju visa helgens bilder (4 st) som min man har tagit. Klicka på bilden så får ni se dem i lite större format…
Ögonfärgen blir inte den bästa då man tar kort ute… han har bättre färg
Är det fler som har raggisar som gillar vintern… visa gärna lite bilder… 
Jaa, men Willénkatterna gillar sommaren mer! Ingenting går dock upp mot frisk luft!
Colin är fiiin!!!! Och vilken päls han ser ut att ha!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Anki, vilken snygging han är!! *Stolt* De här bilderna måste du skicka till min mail omedelbums 
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå

Härliga bilder på ditt Pälsmonster
Här hemma gillar raggisarna INTE snö

#6: Tack Hanna! Ja, han är så snygg och snyggare blir han… hur det kan komma sig!
Han är en helt underbar kille… och det ska bli så spännande att ställa ut honom. 
Klart du ska få bilderna… men då kommet det även med några bilder till 
#7: Ja, han är ett pälsmonster… och han gillar alla väder och kan till och med ta sig en promenad 
#8: Vilken fin bild… på en superfin katt. Det ser ut som att han är på egna äventyr 
Härliga bilder på mycket snygga katter!! 

MEN jag ser framemot vååårbilder på dem! 

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
#12: Ja, de bilderna kommer snart… nu verkar våren vara på gång…. även här uppe i norr