men förlåt mig då...bildbomb igen
men jag kunde inte låta bli att lägga in lite kort IGEN på LooVis kullen som jag tagit idag…De har nu flyttat ut i matsalen i en mindre hage… Den nya klöspelaren var visst ganska stor när den kom.. hi hi, men sen kan jag ju ta bort den stora kistan, och göra hagen dubbelt så stor… men till att börja med är den liten…

Åh jisses så söta! Latoyá 
!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
Åh, du är heeelt förlåten Unni!! 
Rakt in i hjärtat for LaGottó…..han kommer att bli RUSKIGT snygg!!
Och hans vita svanstipp blir liksom pricken över i´et 
Den är riktigt, riktigt läcker!! (jo, jag vet att det räknas som fel, men håll med om att det är läckert)
Och LaToyá är nästan för söööt när hon kikar ut…<3
Kram
Pernilla
Ja, de är hur söta som helst… LaToya är nyfiknast och alltid den som liksom fastnar på bild lättast.. jag bara kan inte låta bli att knäppa nån bild för så fort jag visar mig så sticker hennes lilla nuna fram…
LaCoste är pösmunken som äter ALLTID.. så fort som mammas tutte finns i närheten, vilket den ju gör hela tiden…
LaGottó, är också ett matvrak, men också en spinn maskin redan… han spinner o trampar när jag gosar och pratar med dom.. ja, det gör de andra också men han är värst..
Och visst är det urgulligt med den vita svanstippen.. synd dock om man vill ställa ut..
Men de kan verkligen konsten att förtrolla min dag… *suck* man blir hejdad i allt man gör hela tiden.. hi hi
Ja det är en underbar tid det här… Jag garanterar att Latoyá kommer att vara först ut ur boet, och sen Lacosté…
Om jag hade varit i behov av en liten avelspojke så….
…då hade nog "Otto" varit först ut….
Och förtrollad blir man…hela tiden….*s*….men ikväll SKA jag se "Cougar Town"!!!!! Kanske måste stänga in bebisarna hos sonen för att inte bli distraherad av söteriet…
hi hi… 
Helt bedårande
,allihop:)
Sådana små gulleråttor! Så söta, så söta!!!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
Vilka sööötnosar 

Såååå söta
Men älskar tittut bilden på La Toya

Åhhh vilka sötnosar!!!!
*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*
//Jenny S*Funtastic Dolls
Kattungar födda 2 Juli och 9 Juli
Sååå underbara, puss på de allihopa!! <3 <3
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Vilka Gosepluttar
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 

<3 <3 <3