Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 2494 ggr
Trasan08
0

Vårt nytillskott :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi har införskaffat en underbart söt liten Samojedflicka vid namn Alva. Som redan är bästis med våra småkillar Svante o Noah.

Ville bara visa upp henne och låta er få ta del av vår glädje över vår nykomling.

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Stödjer  Kattvärnet - Haninge  

Trasan08
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till på vår "lilla" Alva.

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah

Vi har kattungar!

Neo033
0

Åh! Det var det sötaste!!! KyssKyssKyss

GRATTIS! Glad

---------------------------------------------------------

Marie / S*Asterion's

Har nya planer! Glad

www.asterions.se

Fyrpihls
0

åh vilken gudomligt söt liten tje… Kyss

harley
0

Mmmmm så söööt!Skrattande

Dreamdolls
0

Men så underbart sötKyss Grattis till henne!!! Samojed hundar är bara såååå fina!!

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

raggorgeous
0

Supersöt tjej!!!! Man får ju ont i hjärtat av valpar… Kyss

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Limin
0

Grattis!! Vilken supersöt tjej, med ett jättefint namn Kyss Jag har en granne som har samoje… en riktig nallebjörn med helt underbara öron Flört

Norrtassens
0

Oj, vilken sötstrumpa Kyss

Evenstars
0

GRATTIS!!! Vad roligt, hund är ett måste i ett hem också! ;)

Jättesöööt!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

Amasing-Stars
0

så søøøøt …Glad grattis med ny bebis Kyss

Helona
0

Grattis till söta Alva!Kyss Ja,en hund måste man ju ha Flört

FunHouse
0

Men så gullig!!!!!!!!!

Lycka till med henne.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Trasan08
0

Tack snälla ni Glad Hon är helt underbar vår lilla "luddrumpa". Hon är bara 3 mån nu, och alla ni som haft valp vet hur det är… hahaha.. Men man bara älskar hennes underbara lilla ansikte o tjocka öron. Och hennes livsglädje när hon springer/hoppar i snön kan smälta vilket hjärta som helst.

Tack än en gång, för alla rara kommentarer, det värmer ett mattehjärta må ni tro.

Vi har kattungar!

Christelle
0

Åh gud vilken söt "isbrjörnsnalle"!Kyss

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.

Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

Trasan08
0

#14 Visst är hon! Kyss Faktiskt så är det "ditt fel" att jag/vi blev med hund just nu… Du hade så gulliga bilder på dina hundar, och jag som länge tänkt skaffa vovve, bestämde mig att NU ska jag ha en.

Nu blev det inte som jag tänkte från början, en Pomeranian eller som min dotter önskade, en Amstaff. Vi gjorde en kompromiss och fick genom polisen i Jönköpings län, överta Alva. Hon har inte haft det så lätt, men är trots det väldigt social o levnadsglad. Och vi kunde inte ha fått en mysigare vovve. Gullpluttiga luddrumpan vår.

Vi har kattungar!

Willenkatten
0

KyssGrattis till en vacker Alva! Skulle gärna själv ha hund, men tror inte det finns plats, lägenheten redan fylld av ragdollkatter…

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Trasan08
0

#16 Tack snälla du, ja visst är hon vacker. Det börjar bli rätt fullt i huset här också, men nån ragdoll till får ju alltid plats förstås Flört

Hoppas ni alla har lika fint "vårväder" som vi har här ute. Strålande sol som faktiskt värmer, tjoho!!!!

Vi har kattungar!