Vårt nytillskott :)
Vi har införskaffat en underbart söt liten Samojedflicka vid namn Alva. Som redan är bästis med våra småkillar Svante o Noah.
Ville bara visa upp henne och låta er få ta del av vår glädje över vår nykomling.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

En till på vår "lilla" Alva.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Åh! Det var det sötaste!!! 

GRATTIS! 
---------------------------------------------------------
Marie / S*Asterion's
Har nya planer! 
åh vilken gudomligt söt liten tje… 

Mmmmm så söööt!

Men så underbart söt
Grattis till henne!!! Samojed hundar är bara såååå fina!!
Supersöt tjej!!!! Man får ju ont i hjärtat av valpar… 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
Grattis!! Vilken supersöt tjej, med ett jättefint namn
Jag har en granne som har samoje… en riktig nallebjörn med helt underbara öron 
Oj, vilken sötstrumpa 
GRATTIS!!! Vad roligt, hund är ett måste i ett hem också! ;)
Jättesöööt!
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
så søøøøt …
grattis med ny bebis 

Grattis till söta Alva!
Ja,en hund måste man ju ha 
Men så gullig!!!!!!!!!
Lycka till med henne.
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

Tack snälla ni
Hon är helt underbar vår lilla "luddrumpa". Hon är bara 3 mån nu, och alla ni som haft valp vet hur det är… hahaha.. Men man bara älskar hennes underbara lilla ansikte o tjocka öron. Och hennes livsglädje när hon springer/hoppar i snön kan smälta vilket hjärta som helst.
Tack än en gång, för alla rara kommentarer, det värmer ett mattehjärta må ni tro.
Vi har kattungar!

Åh gud vilken söt "isbrjörnsnalle"!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/

#14 Visst är hon!
Faktiskt så är det "ditt fel" att jag/vi blev med hund just nu… Du hade så gulliga bilder på dina hundar, och jag som länge tänkt skaffa vovve, bestämde mig att NU ska jag ha en.
Nu blev det inte som jag tänkte från början, en Pomeranian eller som min dotter önskade, en Amstaff. Vi gjorde en kompromiss och fick genom polisen i Jönköpings län, överta Alva. Hon har inte haft det så lätt, men är trots det väldigt social o levnadsglad. Och vi kunde inte ha fått en mysigare vovve. Gullpluttiga luddrumpan vår.
Vi har kattungar!
Grattis till en vacker Alva! Skulle gärna själv ha hund, men tror inte det finns plats, lägenheten redan fylld av ragdollkatter…
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !

#16 Tack snälla du, ja visst är hon vacker. Det börjar bli rätt fullt i huset här också, men nån ragdoll till får ju alltid plats förstås 
Hoppas ni alla har lika fint "vårväder" som vi har här ute. Strålande sol som faktiskt värmer, tjoho!!!!
Vi har kattungar!