4 veckors LooVisarna....
Åh jag älskar "tittut"-bilderna!!!!!!

Godingar!
S*Willénkatten:
Vi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !
#9 är hon är blåsköldpadda??
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Ljuvliga! Nospussar till hela gänget!
Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
# 12 ärligt talat vet jag inte riktigt.. jag tycker att det röda är för rött för att vara creme och det bruna för ljust för att vara blått hi hi… så jag vet inte.. säkert är att hela kullen är heeeeeeelt perfekt… om man lägger ihop allihop…
LaToya är en underbart vältypad tjej, floppy och härlig kropp, rolig och trevlig också.. ser ut att få ett fint V, MEN har vitt på öronens ytterkanter..
LaGottó är ljuvligt härligt bred med en underbar öronsättning, härlig look och helt korrekta mitteds och vit haka MEN även en vit svanstipp!!
LaCosté är också jättebra på massor av vis.. starkast haka och bra höjd och allt, MEN han har tendens till kilar på frambenen.. det blir nog inte runners men de går lite för högt upp..
varför kan det aldrig hamna exakt rätt på en och samma katt??? *suck*
Detär alltså bara LaCosté som går att ställa ut… han kan nog få godkända mitteds, men kanske på gränsen.. lite svårt att se ännu…
men det är väl det här som är utmaningen i den här hobbyn.. att få fram en helt perfekt katt..
men Unni då, stoppa i en låda?
De får ju knappast plats:)
Gud vad söta
Fiffiga dig att stoppa dem i en låda 
Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly 
Viilka underbara bilder
De är verkligen supersöta allihopa 

Vad de ser söta ut allihop!
*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*
//Jenny S*Funtastic Dolls
Kattungar födda 2 Juli och 9 Juli

Smart av dig att stoppa dom i lådan´
Fortsatt lycka till med dom alla!
//Lena
SVERAK-diplomerad uppfödare
och
Lycklig självbo!
/\ /\
(>';'<)
('')('')_')~
ja det var en ganska bra ide´att stoppa in dom i lådan.. kan tala om att jag fick stoppa tillbaka dom X antal gånger för att få lite kort.. hi hi
men sen blev lådan kvar i hagen som en mycket uppskattad leksak och kurragömmabusaställe…
Karate-kidzen håller på och lär sig cykla nu så det blir målet vid nästa fotosession… ja en del av er kanske kommer ihåg cykeln.?. fast det är svårare med en fin bakgrund den här årstiden.. få se vad jag ska hitta på…

vad vacker din padda är..jag blir suuuuugen
jag tror hon är en brunpadda tabby, alltså f 0321
Kattungar väntas hos GunBertus
ja jag har också gissat på en f 03, men tror du 21 också ?,… tja… kanske ..
Ja hon är jätte jätte vacker och supergo… men hon har vitt på öronkanterna.. "typiskt"

herregud så underbara dom är! En suuuperfin kull!! .. kan ta ett par stycken hem 
tror på blåsköldpadda.. tror det blå ser så mörkt ut för att hon är så himla ljus annars…
Skitsöt är hon iallafall!!!
det är de allihopa!! Så söta i sina små lådor…
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se