Kärleksbilder på B-kullen
Jag dööööööööööööööööööööör så söta bilder!!!
#5 Visst är de sööööta 
Jag har såååå svårt att slita mej från bolådan 

Åhh vad underbara de är Annica!!!
Kramizzzzzz
Men ååååh,så himla söta dom är
!!! Härliga bilder:))

Åh, vad de ser fina ut!! Goooooooosbollar!! 
Såååååååååååååååååå, söta!!!
Och jag ska få träffa dem framöver… 

Bild 5 är ju så otroligt fin, så söt så man bara smälter

#11 Visst Monica är de underbart söta 
Zack är en såå stolt pappa som brukar titta till sina ungar emellanåt. Han hälsar med en massa nospussar till gammelmatte och till morsan och syrran 
#12 och #13 Tackar! Tänk vad svårt det är att få något vettigt gjort när man har så söta varelser i bolådan. Jag har alltid en anledning att stanna upp och vara med kisseungarna.
#14 Ja Anki, du är såå välkommen. Det ska bli trevligt att se dej igen…. är ju ett tag sedan vi sågs 
#15 Tackar 
Det ser helt underbart ut med pusskalas!!!!!

Men vilka härliga bilder! Ser mysigt ut med kattungepussar, mocklis dig som säkert får flera pussar om dagen av dessa underverk! Grattis!
ååååååååååå… suck.. bääääääbnisar
Myyyyyyyyyyyyyyyskort!!!!!!!!!!! Supersöta!!
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
vill också ha kissebebisar

Så söta man skulle gärna volja knö ner sig bland dem och gosa 
#23 Ja, visst är det så när man ser kisseungar
. Det blir låånga stunder vid bolådan och en massa gooos med mamma katt och hennes ungar 
Tror att jag tar minst 300 bilder varje dag på kisseungarna
. Men nu blir det stiltje några dagar framöver eftersom jag ska jobba 6 nätter, vilket gör att jag sover under bästa fototiden. Men kommer säkert att ta igen det när jag vakat av 
Lägger ut lite mer bilder på kisseungarna, 13 dagar idag… och sååå söta. Hoppas att ni inte blir less på mej och mina bilder, men jag kan bara inte låta bli 
Först ut en liten gäspsession med Bessie i huvudrollen, så sött…

Åh,vilka gosiga bilder!
Grattis till dina bebisar.
Tack för mej för denna gång
. Hoppas att ni orkar med mej och mina bilder 
Vad tror ni om deras färger? Jag tror att Bessie och Ben är choklad och Benji lila. Är jag helt ute och cyklar då tror ni?
Kramizzar
jo jag tänkte faktiskt detsamma när jag såg bilderna.. att de nog var choklad, men det är svårt bara på bilder.. men på "de här" bilderna ser två ut att vara choklad tycker jag..
den lila kan jag inte uttala mig om på de här bilderna.. ta lite bilder i dagsljus och så att man ser svansen och baksidan av öronen.. så ska jag gissa sen..
Grattis i allafall, de ser jättefina ut.. och bild #4 ljuvlig haka.. jag älskar hakor.. hi hi
#39 Tack för ditt svar 
Ska ta lite mer svansbilder och öronbilder framöver. Hanen jag tror är lila är mycket ljusare än de andra två och har en annan nyans i färgen. De är ju ännu så små, så det kan väl oxå vara så att färgen utvecklas lite olika, eller?
Men var så säker på att det kommer mer bilder framöver. Det är sååå kul när man har en rejäl kamera att ta sina bilder med. Många bilder blir det….
Kramizzar

Vilka underbara bilder! Helt oemotståndliga 

***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Åh så söta bilder! Man blir ju alldeless varm!

Christelle-Sajtvärd för Maine Coon ifokus.
Besök gärna min hemsida: http://www.christelles.se/
#41 och #42 Tack så mycket för era inlägg 
För varje dag som går blir de bara sötare och sötare….
på er mina små gullegryn…