Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett14-ot-off-topic
Läst 1257 ggr
Tillemoras
0

Jag känner igen mig.....

någon annan som gör detFlört

Norrtassens
0

Ha ha, vilken träffsäker bild Skrattande Precis så är det hemma hos mej oxå Flört

FuntasticDolls
0

Detta känner jag igen!!!!Skrattande

Håller med inlägget #1 verkligen träffandeFlört

*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*¨¨*

//Jenny  S*Funtastic Dolls

Kattungar födda 2 Juli och 9 Juli

www.funtasticdolls.se

ElHeMas
0

Jo jag känner igen mig, just så ser det ut här med.

Vi har ursöta bebisar !!!!

Willenkatten
0

SkrattandeJaaa, precis så har vi det också….

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

englagirl
0

Hahahaha, fullträff!

Precis så ser det ut Flört

Kram och må bäst!

//Lena

www.categoris.se

SVERAK-diplomerad uppfödare

och

Lycklig självbo!

/\  /\
 (>';'<)
  ('')('')_')~

Heros
0

Mitt i prick bild Maria, men visst är det härligt att ha dem hos sig ändå trots platsbrist ibland Skrattande

Helona
0

Ja,en riktig fullträff!Skrattande 

#6 Ja,det blir så fruktansvärt tomt,när kompisen inte ligger där längre Gråter

Jag trängs jättegärna,vaknar med nackspärr,och öm rygg pga. obekväm sovställning. Bara de är där!!!Glad

Snowflake
0

hehe..dette ser meget kjent ut Skrattande

Tillemoras
0

#6 Absolut!

Finns det hjärterum så finns det stjärterum!!Skrattande

Fyrpihls
0

Underbart.. visst är det så… man till och med vaknar för att kunna vända sig från sida till rygg eller tvärtom. Då gäller det att lyfta ena benet och trä in det emellan liksom..

Jag kan avslöja att i våran dubbelsäng ligger det alltsom oftast och så gott som varje natt… två vuxna, två barn, 1 hund och 2-3 katter…
går man upp o kissar på natten så är det svårt at hitta en glugg att få plats i när man kommer tillbaka.. hi hi

men som sagt finns det hjärterum så finns det stjärterumSkrattande

elyse
0

Ibland är det så. Mina katter brukar föredra att ligga sked eller i fotändan.

Lottis-Gottis
0

Ååååååå, det där stämmer på spiken Gladman får varea glad om man över huvud taget får plats…hehe

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

Askrike
0

Ha ha! Känner också igen mig. Två vuxna, två barn och två katter är det i vår säng. Och nu har jag dessutom en jättegravidmage… får se hur vi ska greja det här om en månad. Tror jag och bebisen får hitta en annan plats.

Casper09
0

Tänk, när jag låg och trängdes kunde jag aldrig drömma om att jag skulle sakna det så mycket. I 15 år hade jag två kattkompisar som skulle dela säng med mig, den ena på kudden och den andra på magen eller bakom ryggen. Fortfarande efter ca 9 månader känns det konstigt att få vända sig som man vill i sin egen säng. Glädjande har min Casper, vid ett års åldern, börjat komma upp i sängen för lite morgon gos. Jag har nog varit lite brydd över varför en så annars snäll och go kisse inte har gillat min säng. Framför datorn kan han ligga och gossa i timmarGlad

Limin
0

Ja, visst gör jag det… vi har till och med två "såna" i sängen och ibland något barn också… Skrattande

emimollie
0

Klockrent!

Jag har fått ge upp min dyra nackkudde till förmån åt ena missen, men skulle inte kunna somna utan en mysig svans som klappar min kind till sömns Glad Härligt när nytillskottet vill komma upp på morgonen och knö ner sig kurrandes, där ligger vi tre stycken och trängs på min lilla nackkudde. Trångt, men mysigt är det!

Evenstars
0

Japp :D Jag får dessutom hårbottensmassage med inslag akupunktur av en mjölktrampande Evita varje natt. På morgonen vaknar jag med en tuperad punkfrilla :D <3 <3

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

raggorgeous
0

#17 ha ha

Ja imorse vaknade jag med Boris som låg sked med mig vid sidan, (rottis, 60 kg) Ymer lägst andra halvan av kroppen (9 kg katt) och sedan Kiwi på min bröstkorg (3 kg nakenfis)… *hahaha* kunde inte låta bli att skratta för mig själv.. hur fasen kan man ens sova så??

Och är det konstigt att man är singel!! ha ha fast jag ska inte klaga - älskar mina djur!!

Men om någon sett mig hade de nog skrattat, om de nu hittade mig bland alla djur vill säga…

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

David
0

Helt klockrent! Köpte ändå en dubbelsäng för ett par år sedan, men ändå har jag en smal smal bit på ena kanten till mitt förfogande. Glad

#17. Skrattande Skrattande

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...