Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett03-hälsa-beteende-och-skötsel
Läst 1023 ggr
Fyrpihls
0

knasiga Unnique...

Nu har Unnique fått fnatt… hon ska absolut ligga mitt i kattungehagen på en stol, och morra.. heeela dagarna och hela natten också… (åt Fannies bebbar-6 veckor)

Varför går hon inte därifrån?? Hon har ju 400 kvadrat till att vara på, men hon ska ligga precis där.. Jag har bara väntat på att hon skulle börja leka eller nåt med dom men ikke.. hon ligger där och blänger och morrar….

Hon som är så go och underbar…

I natt fick Fannie nog och dom rök ihop ganska rejält, men sen gick det över.. jag har burit undan henne massor av gånger men hon är tillbaka lika fort…
Kattungarna blir väldigt osäkra på vad hon menar…

Hon ligger och låter heeeeeela tiden… *suck*

Hon har flera dagar innan stått och kikat in och morrat, men nu har hon tagit mod till sig att hoppa in i hagen.. Fannie försöker ignorera henne… och jag också…

jag hoppas det snart går över… Obestämd

Mariamores
0

Jag har det exakt likadant med Isa och min Rosa. Isa bara SKA ligga på toppen av deras klösställning och morrar och fräser så fort de kommer för nära, fyyy vad hon tycker de är läbbiga… Daisy där emot flänger runt och leker med kattbebisarna och jag tror Rosa tycker det är gott med lite avlastning i uppfostrandet.Då och då får Rosa ett tokspel på Isa för att hon morrar och jagar iväg henne. Otur har hon eftersom Daisy också tycker att hon är dum så hon får både Rosa och Daisy på sig… Tvi, lite jobbigt är det allt… Hoppas att det vänder snart här också…

Vi har kattungar!

Min hemsida

Fyrpihls
0

ja precis så är det.. att emellanåt så tycker Fannie att det får vara nog… och så jagar hon iväg henne…

Rico däremot, han är mitt i smeten och leker med dom allt han kan… så gulligt,..

Ja det löser sig säkert.. jag tror kanske att Unnique äe lite på väg in i ett löp också så hon vet inte riktigt vad som händer inom henne… Kyss