Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett05-utställningssnack
Läst 1182 ggr
Heros
0

Norge standardändring

Här är Norges standardändrings förslag  //Åsa

FunHouse
0

Nu har jag läst och jämfört Norges och Rumäniens förslag. Intressant. Det mesta var ju lika, men en del skillnader fanns ju.

AC

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Ragstars
0

#1: Hvor finner du Rumeniens forslag?

#0: Jättebra at hele förslaget/ Standard inkl. standardendringen blir lagt frem, och inte bare det som skal endrast.

Å fremlegge kun standardendringene vil kanskje föra til misuppfatningar om at dette er hele standarden, slik vi så tendenser til på NRR's GF.

Jag tycker at förslaget vårt er bra, och forstår inte andra land's forsök på at sabotera vårt förslag ved at skicka mail til delegatene i norske katteklubber for at få dom til att votera MOT förslaget.

FY, sier jag bara!!! Jag blir direkt lessen och arg på slikt!

Om dom inte enast med vårt förslag, kan dom inte skicka inn sitt eget, eller stille med egne delegater på FIFe's GF som kan komme med et saklig innlegg om varför dom inte önskar at standarden skal endrast, så alla kan få veta dette, isteden för at gå bakom ryggen på folk?

FunHouse
0

#2 Rumäniens förslag har Heros (Åsa) lagt in samtidigt som detta inlägget här på forumet.

**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011

S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt

www.funhouses.se

Ragstars
0

Fant det!Glad

Norges förslag skal jo selvklart oversettes til tysk og fransk i tillegg til engelsk för det skal fremlegges för FIFe.

Heros
0

puttar upp

David
0

Inte fanns det något svenskt förslag??

Är det nu FIFés generalförsamling som ska fatta beslut ifrån ländernas förslag?

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

Ragedys
0

Hvem er det som går bak ryggen på folk i forhold til denne standaren Silje?