Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett02-allmänt-ragdollsnack
Läst 2058 ggr
jacksmatte
0

Min son har blivit allergisk!!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi är så ledsna, men så är det. GråterVi kommer alltså behöva omplacera Jack. Finns det någon här som är intresserad, eller vet ni någon som söker en underbar kattkille hör av er så kan jag mejla mer information om honom.

Å, det är så tungt…GråterGråterGråter Vår lille prins!

CallaMej
0

Nej, oj vad tråkigt… andra allergibeskedet här på forumet på kort tid Rynkar på näsan Din prins är verkligen, verkligen fin - ni kommer hitta ett fint hem till honom.

Danielle

S*CallaMej  ~ uppfödning av Burmilla på Västkusten ~

Hemsida: www.callamej.se

NorthernPearls
0

Usssh vilken osis ni har men jag förstår dina känslor. Har själv pågång samma rulians som ni.

Vi fick veta förra månaden att vår son är allergisk å har sedan dess gråtit många tårar när vi fått sälja/omplacera alla våra katter. Å än är de 2 av katterna som saknar hem.

Gråter

Vi har helt underbart sötaKyss Ragdoll kattungar som söker nya hem!!!

Besök gärna vår hemsida S* Northern Pearl´s 

Äkta vänner är som ädelstenar,värdefulla men sällsynta;falska vänner är som höstens löv granna men blåser bort med första vinddrag.

raggorgeous
0

Så tråkigt!! Han är så väldigt vacker. Ska hålla ögon och öron õppna åt er.

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

jacksmatte
0

Tack så mycket! Ja det är verkligen med sorg i hjärtat… Han tålde ju vår hund, så jag kunde väl aldrig tro… Men nu är det som det är så nu hopppas jag bara på att vi hittar ett underbart hem åt honom…

#2 Å, nej vad tråkigt! Hoppas allt löser sig på allra bästa sätt för er och era katter!

#3 Vad gullig du är Carro, tack! Tror verkligen på att hitta någon genom någon, vill ju veta var han kommer!

#1 Ja, tack han är fin och alldeles, alldeles underbar… Flört

Omorose
0

Förstår att du är otroligt ledsen, det är ju verkligen en mardröm.. Rynkar på näsan

Jag hoppas verkligen att allt löser sig till det bästa! Massor med styrkekramar till dig och din familj!

/ Sarah

Willenkatten
0

KyssKänner med dig o förstår hur svårt det känns. Skulle bli förtvivlad i samma situation. Hoppas allt löser sig till det bästa!

S*Willénkatten: KyssVi planerar ljuvliga ragdollkattungar i vinter !Kyss

Besök gärna min hemsida!

Lottis-Gottis
0

Men vad tråkigt Rynkar på näsanHoppas ni hittar ett bra hem till Jack.

Kramar

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

LeS-
0

Gud va hemskt! hade jag fått veta att jag blivit allergisk hade hela mitt liv gått under, jag KAN INTE leva utan djur och får jag inte ha dom så tja….jag vet faktiskt inte..usch. Jag hade tagit sprutor o tablatter o allt vad der går att ta mot allergi!

Lycka till med din lilla jack, han e väldigt fin!

Dreamdolls
0

Jätte tråkigt!!! Förstår att det måste kännas hemskt… Hoppas allt löser sig till det bästa!!!

Vi väntar kattungar :)

Hemsida:S*Dream Dolls

Evenstars
0

Så tråkigt!! USCH, lider med dig! Kram!

---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus

S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll

Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se

Christina

------------------------------------------------------------

jacksmatte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tusen tack för ert stöd! Det känns så skönt att ni förstår!  Det är så konstigt för nu sen vi vet att han är allergisk verkar sonen få mer och mer besvär, så det känns som om vi snart måste finna ett hem, kanske kan jack bo hos mamma (och bli bortskämd Flört) ett tag.

Å, min lilla älskaling…Gråter Han har inte varit hos oss så länge men det är riktigt tungt ändå, han har verkligen blivit en del av familjen.

Ett litet ljus i mörkret har dykt upp i form av en gammal vän med familj som evevntuellt är intresserade av Jack, det vore så underbart! pappan är van vid katter och dom har barn och ja.. det verkar bra helt enkelt… Håll tummarna!

Tack och kram!

auroraborealis
0

#11 Jag beklagar verkligen din sorg, när det är ens barn så kan man inte kämpa och testa olika metoder för att kanske få det att fungera så du gör rätt men tungt beslut. Håller tummarna att din gamle väns familj vill ta honom, det skulle nog kännas bra för dig.

Ta hand om er!

jacksmatte
0

#12 Tack! Ja, det är verkligen mycket svårare när det gäller ens barn!

Min gamla vän har valt att avstå, då dom kände att det blev lite ogenomtänkt. Vilket ju också är bra, han måste få stanna dit han kommer! Det börjar ju även bli lite "panik" nu här hemma då min son har det lite jobbigt och så.

Men jag har en tjej till nu som jag hoppas på att få besked ifrån snart…

Någon som är intresserad annars, hör gärna av er!

Kram! / Cecilia

jacksmatte
0

Vet inte om man får länka till annons, ta bort om det ej är ok.

http://www.blocket.se/ostergotland/Jack_soker_ett_nytt_fantastiskt_hem_26729079.htm?ca=14&w=1

/ Cecilia