Två småtjejer i familjen
Igår var jag och hämtade två underbara småflickor; S*Raggababa Bubona ("Belladonna" här hemma) som jag ska ha på foder och S*Raggababa Clementia som är min egen lilla tös. Det är så skönt; känns som om jag gått en evighet utan katt sedan Safir som jag köpte förra hösten blev sjuk och gick bort i början av året.
Bilden är sedvanligt usel; jag hoppas på en riktig kamera när jag fyller år i nästa vecka, annars får fler bilder vänta en två veckor tills flickorna kan gå på koppeltur i parken, för mobilkameran tar inga vidare bilder i inomhusljus.
Belladonna är världens största kelgris; så fort jag lägger mig i sängen kommer hon ogh gosar in sig bredvid. Clementia är kontaktsökande på ett annat vis; hon ska hela tiden ha koll och piper för att försäkra sig om att jag svarar med jämna mellanrum. Vilket bara gör mig glad, för jag ÄLSKAR snackiga katter.
Dessutom var Clementia tydligen vakthund i ett tidigare liv, för hon morrade på ytterdörren båda gångerna min inneboende kom hem igår.
Båda två är sociala och urtrevliga katter, och jag är så glad att jag får ha dem i mitt liv!
Grattis till sötnosarna! Har haft min ragdoll i en månad och nu förstår jag inte hur jag klarat mig utan tidigare! 
Tack! Huset har känts otroligt tomt under februari-mars, innan jag hade tingat en kattunge och medan jag väntade på att de skulle bli flytta-hemifrån-gamla.
Grattis till töserna!! Jag känner uppfödaren och kan inte säga mer än goda ord om henne, hon är en underbar människa och uppfödare!
Javisst är hon trevlig! Det känns jättebra att jobba med henne, och jag är så tacksam att Safirs uppfödare satte mig i kontakt med henne när Saffy gick bort. (Båda de nya töserna är förresten systerdöttrar till Safir, då deras mormor är/var Safirs mamma, och är på sina sätt ganska lika henne, så det är skönt att de iallafall inte har samma färg.)
Grattis så fina… 
#6 Så stora de har blivit sen man såg den första bilden! De är jättegulliga båda två! Ser ut som de har något riktigt intressant på span 
//Karolina Nylén
Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction
Grattis till tjejerna!! Två snygga brudar…