Ragdoll iFokus

Ragdoll

Etikett07-ragdollbilder
Läst 1540 ggr
Addiction
0

Webcam-Kattungar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fixat en liten webcam för mina små :) Så man kan se vad de pysslar med dygnet runt.

Det är jätteskönt att kunna se dem när man inte är hemma genom att bara gå in på en adress! Glad Syns inte så bra på natten eftersom det är så mörk i rummet då.

http://himlaklar.mine.nu:8080/

Sedan tänkte jag lägga in en bild på lilla Iron Maiden som jag förälskat mig i och hoppas på:

//Karolina Nylén

Uppfödare av ragdoll under stamnamnet S*Addiction

Addiction
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

här kommer en video på dem från igår :) Om man klickar på den kommer man till en spellista med ännu fler videos! Kyss

//Karolina Nylén

Rosino
0

mmm, va mysigt det ser ut Kyss Och så nöjd mamma!

Limin
0

Vilken bra idé…  Skrattande Så, söta de är… ligger i en stor hög utan sin mamma just nu.

David
0

Vill utfärda en stor varning att öppna den länken och titta på webbkameran, satt nog en halvtimme (som kändes som ett par minuter) och bara njöt av synen och hur bäbisarna och kattmamman myste. Kyss Kyss

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

matowimas
0

Jätte trevligt att kunna kika på dem, ser så mysigt ut!

Snowdollz
0

Mysigt som bara den! Vilken härlig idé! Glad

emimollie
0

Ojoj vad dom snuttar dom småKyss för söta dom små grynen! Lätt beroende framkallande att öppna länken!

emimollie
0

Nu är det nog någon nyfiken stor katt som knuffat till kameranOskyldig

Addiction
0

#8 Oj! Jag glömde ställa tillbaka den efter att jag bytt lakan och handdukar ;) hihihi!

Lägger upp en fotogenisk bild på Aces High som ursäktOskyldig

En Brun Bicolor hane som är 50 gram knubbigare än alla andra. Sitter bara och lyssnar på kamerans autofokus och är heeelt stilla.

//Karolina Nylén

emimollie
0

Ingen fara alls! Det syns tydligt att det är en som är rundare och goare, men fin fina allihop! Kan inte titta sig mättKyss

Kul ide! Ska absolut ha det i åtanke när det blir dags för oss!

Lottis-Gottis
0

Ja det var en bra idé..har kollat fler ggr på de små liven.

Jättehärligt

Glad Kramisar och nospussar Lotta, Geisha och Tilly Kyss

David
0

haha, jag har ibland två skärmar framme när jag jobbar, och av någon skum anledning har den ena, lite mindre skärmen haft din webbkamera uppe =).

Det är helt underbart att se utvecklingen, och hur mammakatt verkligen ser ut att njuta av det hela.

// David

Ett hem utan katt är bara ett hus...

emimollie
0

Haha! Samma sak för migFlört hur kul som helst ju!

Mamma katt är ju så duktig med, är hos sina små hela tiden nästan och ser ut att tycka det är så mysigt! Men vem hade kunnat motstå sånna små sockertopparKyss

Addiction
0

#12 #13

Vad gulliga ni är! Ja, Tumbai är en exemplarisk mamma, jätteduktig! Ibland är jag dock orolig för att jag kommer få spynx så som hon tvättar dem, behöver ju knappast oroa mig för förstoppningar iaf Oskyldig

Här kommer en närbild på Moonchild, med speglande ögon hihi

//Karolina Nylén

maggan
0

Helt underbara!Kyss

emimollie
0

Ojoj, nu är det rörelse i bolådanGlad brottning som gällerTungan ute

Addiction
0

#16 Ja det börjar röra på sig nu, lite tassar som försöker slåss och munnar som försöker bitas, men det är ju sockersött! Snart dags för första inhängnaden, för jag har en känsla av att de är över snart ;)

//Karolina Nylén