Äntligen min första ragdoll!
Nu har hållt mig i kulisserna hör på forumet ett tag och inväntat vår egen ragdoll. Trevligt forum med massor att läsa och titta på tycker jag!
Sträcker ut en tass och vinkar hej!
Idag har vi äntligen hämtat hem vår söta lilla Nina! Efter ett ganska långt spanande hittade vi det vi sökte.
Fram tills nu har vi bara haft birmor här hemma. Har en liten uppfödning under namnet S*Litlamin'. Rasen ragdoll är jag helt nybörjare på…
Trots att hon bara har varit kort, så är hon superbusig (för att inte säga sjö-vild) , otroligt kelig, spinner non-stop, härligt!
Hon slog genast följe med våra människo-barn, de verkar redan trivas ihop.
Slänger ut ett gäng bilder, vad tycker ni?

Åh vad fin!
Ser ut och vara en riktig pärla
. Grattis till henne och välkommen till ragdollvärlden!
Just det, kanske ska skriva vad hon heter på stamtavlan också, S*Katrinelunds Nina Ricci, RAG a 03 21….

Hon ser ut att vara en riktig liten pärla! Jättesöt! 
Grattis!
Jag tänkte genast jag såg bilderna att det måste vara en Katrinelundskatt.

Vilka fina bilder på en jättesöt liten dam. Bolibompa-bilden är ju så underbar. Lycka till med henne.
***************************************************************** Stolt o lycklig matte till:
S*Dragonfire Cora, S*Dragonfire Chubby Hubby, S*Louisedolls von Doc - Svante, S*Louisedolls von Grumpy - Noah
Vi har kattungar!
Stödjer Kattvärnet - Haninge

Åh så söt! Blir nog en liten lady av henne;) grattis och välkommen!
Grattis till en jättefin tös! 
---------------------------------------------------------
Christina - Medarbetare på Ragdoll iFokus
S*Evenstar's
Kattuppfödare av rasen Ragdoll
Vi har underbara kattungar hemma hos oss nu, besök gärna vår sajt för att se bilder på dem! :)
Website: www.evenstars.se
Christina
------------------------------------------------------------
Jag tycker verkligen att hon är helt bedårande ljuvlig!!!!!
Grattis till en väldigt fin tjej Anna Karin! Jag vet ju att du har letat ett tag
Ojojoj vad tydligt det är var hon kommer ifrån (vilka linjer)! Jag ser stora likheter med egna avkommor efter Keagan! Gillar Nina jättemycket och önskar dig stort lycka till med henne 
Vi har en kattunge till salu - Välkommen in på hemsidan!
Hanna Tjärnström
S*Itchy Koo Ragdoll, Umeå
Verkligne en juvel! Ser riktigt lovande ut tycker jag, fantastiska blå ögon. Och vad trygg hon verkar, har ni verkligen fått en katt med allt?? ;) Stort grattis till din första ragdoll men garanterat inte din sista!
Jättefin tjej!!! 

SE*Wandullan´s
Hemsida: http://wandullan.com
#16 Ja precis Hanna! Har har kontakt med dig ett tag nu, dina är ju otroligt vackra. Kul att du gillar henne!
#17 Jag hittills är vi så himla nöjda! Ögonfärgen kommer bli toppen.
Hon är super social, går omkring och spinner "utan anledning" och är verkligen jättebusig och vild mellan varven.
Mina birma-tanter är måttligt impade… Lisa (som förhoppingsvis är dräktig) tycker att alla bebisar ska tvättas, oavsett om de är smutsiga eller inte, så Nina blir lite förskräkt när hon är så "på"… Oskadis, vår 1-åring fräser lite än inte sugen på att leka med lillan, och Lovis vår gamla kastrat-hona tar det hela med lugn och bryr sig inte om den nya knappt alls… Typ -tjena, är du ny här?
Det är så roligt med en unge, och kommer säkert ha massor med frågor till er andra framöver ang utställn preparering osv, mem det är nog inte så olika birmornas…
jätte jättefin tjej tycker jag… och välkommen hit..
# 20 Tack tack!
#23 Men jösses så ljuvligt!!
De två får garanterat ett alldeles speciellt förhållande…..<3

Vilka härliga bilder! Sötnosar 

Men så sött! Håller med, dom blir säkert oskiljbara 
Hon är verkligen hur fin som helst!